کد خبر: ۱۶۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۸ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
وصیت‌نامه شهید محمود حمامی نژاد:

از خواهران حفظ حجاب را تمنا دارم

شهید محمود حمامی نژاد در وصیت‌نامه خود آورده است: ای مردم نگذارید ضد انقلاب خون ما را پایمال کند و از خواهران حفظ حجاب و از برادران روحیه انقلابی و رفتن به جبهه را تمنا دارم.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از نوید شاهد، شهید محمود حمامی نژاد سوم شهریور ۱۳۵۰ در روستای داوران از توابع شهرستان رفسنجان متولد شد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت ۲۵ دی ۱۳۶۵ در اردوگاه سلیمانیه اهواز بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. مزار وی در زادگاهش واقع است.


وصیت‌نامه شهید 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصُوصٌ
با نام و یاد خدا و با سلام و درود بر یگانه منجی عالم بشریت امام‌زمان و با سلام و درود به نایب بر حقش امام خمینی و با سلام و درود به تمامی شهدا از کربلا حسینی تا کربلا خمینی.


بار الها! بار معبودا! ای خدای مهربان از تو به فاطمه محبت بزرگی که به من حقیر مودی سپاس گذارم. خدایا نمی‌دانم با چه زبانی تشکر کنم که به من حقیر گناهکار کرم کردی و سایه محبتت را بر سر من افکندی.

خداوندا تو شاهد باش که خون من به خاطر حفظ اسلام و آرمان‌های مقدسش بر زمین ریخت. می‌دانم که تو شاهدی چون تو خود فرموده‌ای که من خون‌بهای شهیدانم.

خدایا نمی‌دانم که آیا لیاقت آن را دارم که مرا شهید بنامی. ای مادر و پدر گرامی می‌دانم که فقدان من برای شما گران است.

اما هر وقت که به یاد من افتادید یاد شهیدان کربلا بیفتید و برای آنها گریه کنید. زیرا من می‌دانم که هنگام شهادت ممکن است کسی به من آب بدهد؛ ولی شهدای کربلا لب‌تشنه به دیدار خدا شتافتند.

ای مادرم می‌دانم که تو بیشتر از همه به من لطف کردی و سختی کشیدی و من حتی نتوانستم یک‌ ذره از زحمات ارزشمند تو را جبران کنم و امیدوارم که مرا حلال کنی.


ای پدر بزرگوارم تو برای راحتی من بسیار زحمت کشیدی در گرمای تابستان و در سرمای سوزان زمستان کار کردی و زحمت کشیدی تا من بتوانم در خانه راحت باشم امیدوارم که مرا حلال کنی.

ای مردم نگذارید ضد انقلاب خون ما را پایمال کند و از خواهران حفظ حجاب و از برادران روحیه انقلابی و رفتن به جبهه را تمنا دارم. در ضمن شعار همیشگی خدایا، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار را یادتان نرود.
والسلام 

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان