کد خبر: ۱۶۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۸ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
وصیت‌نامه شهید حسین علی کاظمی:

اسلام را در برنامه زندگی‌تان پیاده کنید

شهید حسین علی کاظمی در وصیت‌نامه خود آورده است: ای اهل خانواده و ای دوستان و آشنایان پیام من به شما این است که اسلام را حتی‌الامکان در خود و در برنامه زندگی خود پیاده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از نوید شاهد، فرازی از وصیت‌نامه شهید حسین علی کاظمی به شرح ذیل است:


سلام به همه خانواده‌های شهید که چنین جوانانی را تربیت کردند که برای یاری و نجات اسلام جان‌فشانی کردند. اسلام عزیز یکه می‌رفت از یاد همه برود و به فراموشی سپرده شود با حرکت ملت شهید پرور و یاری خداوند متعال و رهبری امام روح ا...بت شکن زمان چنان جلوه‌گر شد که نورش عالم را گرفت.


 ای اهل خانواده و ای دوستان و آشنایان پیام من به شما این است که اسلام را حتی‌الامکان در خود و در برنامه زندگی خود پیاده کنید.


 من از شما بستگان می‌خواهم که دعا کنید تا من هم در ردیف شهدای اسلام باشم راضی نیستم که کسی در عزایم گریه کند در عزای من شادی کنید.


 مادر عزیز و گران قدرم من با چه زبانی از شما تشکر کنم من که وجود من توانست برای شما فرزندی مفید باشد امیدوارم که مرگم و این خون ناقابلم که برای دفاع از اسلام و برای یاری از حق در این سرزمین ریخته می‌شود باعث افتخار و سربلندی شما شود.


 اما شما برادران عزیز، مادر را در اولین فرصت به جماران برای زیارت امام ببرید راه کربلا باز می‌شود و او را به زیارت حضرت امام حسین (ع) ببرید.

انتهای خبر/

نظرات بینندگان