کد خبر: ۱۳۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۰۵ آذر ۱۳۹۸

ستاد انتخابات فارس آغاز به کار کرد/اخذ رای توسط ٩٣ حوزه انتخابیه در فارس

ستاد انتخابات فارس با حضور هیئت‌های نظارت در انتخابات و نیروهای ستاد انتخابات در استان افتتاح شد.
به گزارش شیرازه، ستاد انتخابات فارس با حضور هیئت‌های نظارت در انتخابات و نیروهای ستاد انتخابات در استان افتتاح شد.

عنایت الله رحیمی در آیین افتتاح ستاد انتخابات استان فارس بیان کرد: امید است انتخابات در فارس به گونه‌ای رقم بخورد که دشمنان در برنامه‌هایی که برای ناامید کردن افراد جامعه دارند ناامید شده و همدلی و همراهی مردم و ستادهای اجرایی  و نظارت بر انتخابات در اسفندماه انتخاباتی پرشور قانونی و رقابت پذیر و سالم در استان فارس داشته باشیم.

عالیترین مقام دولت در استان فارس ابراز امیدواری کرد: امید است حضور مردم در این انتخابات به صورت حداکثری باشد و این موضوع به معنی حمایت مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی و یکی از نمادهای حکومت دموکراتیک است. 

وی با اشاره به حضور مردم در تمامی عرصه ها گفت: مردم همواره در سرنوشت خود دخیل هستند و یکی از نمونه‌های بارز حضور مردم در عرصه تصمیم سازی و تصمیم گیری در جمهوری اسلامی نیز انتخابات است البته نباید فراموش شود در سخت ترین زمان انتخابات در کشور برگزار شده و در جنگ تحمیلی نیز مردم با حضور در پای صندوق های رای در انتخابات شرکت کرده اند امسال نیز حضور مردم پرشور و آگاهانه است.

 او با اشاره به اینکه تعداد  نمایندگان فارس هنوز افزایش نداشته است بیان کرد:هنوز تعداد واجدین شرایط رای دهی در استان فارس مشخص نشده است ولی تعداد شعب در این انتخابات در استان افزایش یافته است.

 فرایند ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از دهم آذرماه شروع می شود و برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز ثبت نام نمایندگان از دهم دی ماه صورت می پذیرد.

اخذ رای توسط ٩٣ حوزه انتخابیه در فارس

  سید احمدرضا احمدی زاده در این مراسم گفت: هفت بخش  فارس به شهرستان ارتقا پیدا کرده و امروز(چهارم آذر ماه) سرپرست نظارت بر انتخابات شهرستان ها با حکم استاندار فارس ابلاغ خواهد شد .

احمدی زاده افزود: آمادگی در فرمانداری‌های شهرستان‌های فارس و بخشداری های استان در جهت برگزاری انتخابات وجود داشته و امید است انتخابات پیش رو با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

معاون استاندارفارس در خصوص فرایند انتخلبات بیان کرد: از اردیبهشت امسال فرایند انتخابات در استان آغاز شده و تاکنون هفت جلسه در راستای برگزاری انتخابات در استان برگزار شده است و آموزش‌های لازم به بخشداران، فرمانداران و کارشناسان اذائه شده است. 

وی در خصوص تعداد واجدین شرایط رای دهی و تعداد شعب انتخابات نیز عنوان کرد: هنوز تعداد واجدین شرایط رای دهی در استان فارس مشخص نشده و بیش از سه هزار و ٣٠٠ شعبه انتخاباتی در سراسر استان وجود خواهد داشت البته با توجه به برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ شعبه انتخاباتی کار اخذ را در استان انجام می دهند. 

احمدی زاده در خصوص برگزارکنندگان انتخابات در فارس نیز تصریح کرد:بیش از ۶۰ هزار نفر در فارس مسئول برگزاری انتخابات در فارس هستند.


مهر

انتهای پیام

نظرات بینندگان