کد خبر: ۱۶۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه قیروکارزین در گفتگو با «شیرازه»:

مردم محور این نظام مقدس هستند

مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه قیروکارزین گفت: مردم محور این نظام مقدس هستند چه زمانی که حضرت امام (ره) بودند و چه اکنون که امام خامنه‌ای هستند روی کلیدواژهٔ مردم خیلی تأکید می‌کنند. نقش‌آفرینی مردم در تمام زمینه‌ها تعیین‌کننده در انقلاب، در جنگ، در فتنه‌های مختلف مردم در صحنه بودند؛ بنابراین حضور مردم در صحنه‌های مختلف معجزه‌آفرین است.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حلفی مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه قیروکارزین در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت: در موضوع انتخابات امسال نسبت به انتخابات گذشته مقام معظم رهبری خیلی زود وارد موضوع انتخابات شدند و این نشان‌دهنده اهمیت انتخابات است که البته ایشان ۴ راهبرد امنیت، رقابت، مشارکت و سلامت را نیز معین کردند.

وی با اشاره به ملاک انتخاب صحیح افزود: خوشبختانه در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که رهبر آن در هر زمینه‌ای راه صحیح را برایمان مشخص کرده است و در موضوع انتخابات هم ملاک انتخاب بیانات رهبری است. با اینکه رهبری در هیچ انتخاباتی مصداقی و موردی وارد نشدند؛ اما جهت یک انتخاب صحیح ملاک‌هایی مانند انقلابی، متدین، آگاهی از مسائل سیاسی، جرات و جسارت، آگاهی از مسائل کشور، آگاهی از مسائل جهان، دلسوز مردم، صادق، طرف‌دار محرومین، امانت‌دار، ضدفساد، متخصص، باتجربه و ازاین‌قبیل موارد را نیز را تعیین کردند.

مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه قیروکارزین در ادامه بیان کرد: شاید یکی بپرسد ما که نمی‌توانیم تشخیص بدهیم چه کسی این ملاک‌ها را دارد،در پاسخ باید بگوییم به اهلش رجوع کند یعنی مشورت کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حلفی انتخابات را سرنوشت‌سازترین رویداد ملی دانست و افزود: در انتخاب اصلح و شایسته نباید احساساتی شد و سلیقه‌ای انتخاب کنیم؛ بلکه ملاک باید با عقل و منطق باشد تا در آینده پشیمان نشویم؛ زیرا عملکرد نماینده‌ای که انتخاب کردیم در آینده به خودمان برمی‌گردد.

این مقام مسئول در پاسخ به سؤال خبرنگار این پایگاه تحلیلی خبری مبنی بر انتخاب بر حسب تعصبات قومیتی گفت: البته قومیت در بالابردن مشارکت دخالت مستقیم دارد، در بعضی از شهرستان‌ها هیچ کاندیدی معرفی نشده است و همین امر به مشارکت لطمه وارد می‌کند.

راهبرد نظام کشاندن مردم به میدان ولی راهبرد دشمن بیرون‌راندن مردم از میدان است.

مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه قیروکارزین خاطرنشان کرد: فرقی که نظام جمهوری اسلامی با نظام پهلوی داشت در همین موضوع بود مردم محور این نظام مقدس هستند چه زمانی که حضرت امام (ره) بودند و چه اکنون که امام خامنه‌ای هستند روی کلیدواژهٔ مردم خیلی تأکید می‌کنند. نقش‌آفرینی مردم در تمام زمینه‌ها تعیین‌کننده در انقلاب، در جنگ، در فتنه‌های مختلف مردم در صحنه بودند؛ بنابراین حضور مردم در صحنه‌های مختلف معجزه‌آفرین است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حلفی تنها راه مقابله با دشمن حضور مردم در صحنه و میدان دانست و افزود: حضور مردم در صحنه از لوازم حتمی ادارهٔ صحیح کشور و پیشرفت انقلاب است. قبلاً میدان انقلاب و جنگ بود؛ اما اکنون میدان، میدان انتخابات است، انتخابات حق مردم است. حق مردم است که آینده کشور را مشخص کنند. حضور مردم در انتخابات چه مجلس شورای اسلامی و چه خبرگان رهبری مهم است. مجلس قوی برای کشور اقتدار و امنیت به ارمغان می‌آورد. 

وی در پایان با اشاره به حضور مردم گفت: حضور ملت در انتخابات و تجلی دوباره ارتباط مستحکم مردم و نظام، به معنای نصرت جمهوری اسلامی و ناکام ماندن اهداف دشمن است و در واقع انتخابات باعث پیشرفت و تحول در کشور می‌شود؛ بنابراین مهم‌ترین نقش مردم در انتخابات ایجاد تحول است.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان