کد خبر: ۱۰۰۰۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۱۷ آبان ۱۳۹۵

غرفه داران گران فروش فرودگاه شیراز 922 میلیون ریال جریمه شدند

گرانی کالاها و خدمات در فرودگاه بین المللی شیراز از گلایه های مسافران هوایی این شهر گردشگری بوده است، موضوعی که به جریمه 922 میلیون ریالی غرفه های گران فروش این فرودگاه منجر شد.
به گزارش شیرازه، گران فروشی غرفه های عرضه کننده کالا و خدمات در این فرودگاه به حدی بود که کالای موسوم به تخم مرغ شانسی را به قیمت یک میلیون و 500 هزار ریال عرضه می کردند.
به گفته مسافران این فرودگاه، هزینه صرف چای 2نفره ساده در این فرودگاه 250 هزار ریال بود و یک ظرف فالوده شیرازی برای مسافران افزون بر 200 هزار ریال هزینه در پی داشت.
بر این اساس، یک بشقاب نیمروی صبحانه نیز به بهای 200 هزار ریال در این فرودگاه عرضه می شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس یکشنبه در ارائه گزارشی از فعالیت های این اداره کل در مقابله با گران فروشی در فرودگاه شیراز گفت: شماری از غرفه داران مستقر در این فرودگاه به دلیل گران فروشی در مجموع به مبلغ 922 میلیون ریال جریمه شدند.
بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی فارس، علی مبشری افزود: در بازدیدهای بازرسان این اداره کل، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اتاق اصناف شیراز در هشت ماه گذشته از غرفه های فعال در فرودگاه شیراز 106 پرونده تخلف صنفی تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
مدیرکل تعزیرات فارس اظهار کرد: چهار مورد از تخلفات گران فروشی در فرودگاه شیراز به نصب پارچه تخلفات، سه مورد به تعطیلی محل کسب، 11 مورد مهر تخلف و 6 مورد تخلف دیگر نیز منجر به درج در پرونده شد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حسين
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵
0
اوووووووووف دلم خنك شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵
0
تعزیرات حکومتی تا حالا خواب بوده که بعد از چند سال حالا پیگیر این موضوع شده بعدشم مگر برای چندین غرفه 92 میلیون جریمه مناسبی است همین چند غرفه بیشتر از جریمه گرانفروشی کردند