کد خبر: ۱۰۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۱۷ آبان ۱۳۹۵
مدیرحج و زیارت استان فارس:

۵۹ هزار ویزای اربعین در استان فارس صادر شد

مدیرحج و زیارت استان فارس با اشاره به ثبت‌نام ۸۸ هزار نفر برای پیاده‌روی اربعین گفت: تاکنون ۵۹ هزار ویزای اربعین در استان فارس صادر شده است.
به گزارش شیرازه، علیرضا زینلی  مدیرحج و زیارت استان فارس با اشاره به ثبت‌نام 88 هزار نفر از استان فارس برای پیاده‌روی اربعین اظهار داشت: تاکنون 59 هزار ویزا در استان صادر شده است و پیش‌بینی می‌شود امسال 100 هزار نفر از این استان ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه اعزام از 20 محرم در استان فارس آغاز شده است، گفت: آخرین مهلت ثبت نام 24 آبان ماه است و از زائران تقاضا می‌شود که ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

مدیر حج و زیارت استان فارس با بیان اینکه نمایندگی کنسولگری عراق  در استان فارس راه‌اندازی شده است، افزود: علاوه بر زائران استان فارس، زائران استان‌های بوشهر، کهگیلویه بویراحمد و هرمزگان نیز از طریق کنسولگری می‌توانند برای ثبت نام پیاده‌روی اربعین اقدام کنند.

زینلی با بیان اینکه زائران نباید هیچ‌گونه وجه دستی پرداخت کنند، خاطرنشان کرد: مبلغ ثبت‌نام از سوی سازمان حج و زیارت 40 دلار اعلام شده که این کار به‌صورت خودکار در سیستم انجام می‌شود و نیاز به تبدیل ریال به دلار توسط زائران نیست.

وی تصریح کرد: در استان فارس 140 دفتر خدماتی زیارتی مجاز برای ثبت نام به عتبات وجود دارد که زائران باید به این دفاتر مراجعه کرده و از اعتماد به افراد سودجو پرهیز کنند.

مدیر حج و زیارت استان فارس درباره حادثه تروریستی دیروز در سامرا بیان کرد: در بین اسامی مجروحین یک نفر از استان فارس دیده می‌شود که از سوی کاروان‌های حج و زیارت اعزام نشده بوده است و اخبار مربوط به این حادثه از سوی سازمان حج وزیارت اعلام  می‌شود. 

انتهای پیام/


منبع: تسنیم
نظرات بینندگان