کد خبر: ۱۰۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۱۸ آبان ۱۳۹۵

دو سانحه رانندگی و دو مصدوم در بارندگی روز گذشته؛

در اثر بارش باران و لغزندگی خیابان، دو سانحه رانندگی رخ داد و دو نفر مجروح شدند.
دو سانحه رانندگی و دو مصدوم در بارندگی روز گذشته؛
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی آتش نشانی شیراز، در ساعت 15:41 دقیقه روز گذشته،گزارش انحراف خودرو کامیون و برخورد با حاشیه خیابان از طریق مرکز فرماندهی 125 به ایستگاه 13 اعلام شد و تیم امدادی به سرعت خود را به محل حادثه در بولوار ولایت رساند.

آتش نشانان پس از حضور به سرعت عملیات امدادرسانی را آغاز کرده و پس از تامین جاده و نصب علائم هشداردهنده به منظور آگاه کردن دیگر رانندگان از وقوع حادثه رانندگی، عملیات امداد رسانی شخص حادثه دیده را آغاز کرده و در انتقال مجروح حادثه که مرد 32 ساله بود به عوامل اورژانس یاری رساندند.

همچنین در حادثه دیگری در کمربندی شهرک رضوان در ساعت 15:44 دقیقه، آتش نشانان از دو ایستگاه شش و کمکی 14، خود را به محل حادثه رسانده و پس از ایمن سازی محل و خودرو پراید که در اثر لغزندگی خیابان و انحراف از مسیر، واژگون شده بود، در انتقال زن 27 ساله، مصدوم حادثه و تنها سرنشین خودرو به عوامل اورژانس کمک کردند.

از دیگر حوادث رانندگی قابل ذکر، مربوط به پرخورد پراید با یکدستگاه کامیون در ساعت 21:11 دقیقه شب گذشته بود. تیم امدادی از ایستگاه 13 به سرعت خود را به محل حادثه در بولوار خلیج فارس رساند و پس از تامین جاده و ایمن سازی محل حادثه، بوسیله تجهیزات امدادی از جمله هیدرولیک، شخص گیر کرده در خودرو که مرد 37 ساله بود، را رهاسازی کردند.

حریق در یک مغازه به دلیل بخاری روشن

در ساعت 48 دقیقه بامداد روز گذشته ، گزارش آتش سوزی در یک مغازه در منطقه 10 شیراز از طریق سامانه 125 به ایستگاه هشت اعلام شد و تیم های اطفایی به سرعت خود را به محل حادثه رسانده و پس از 30 دقیقه تلاش با کمک آتش نشانان ایستگاه چهار، این حریق مهار و اطفا شد.

علت آتش سوزی در این مغازه، روشن بودن بخاری و انتقال حرارت حاصل از آن به کارتن و زغال مجاور بخاری اعلام شده است. لازم به ذکر است این بخاری کاملا نا ایمن و بدون دودکش نصب شده بود. 

در حادثه آتش سوزی دیگر، یک باغ در بولوار معالی آباد آتش گرفت که توسط آتش نشانان ایستگاه چهار، پس از 40 دقیقه تلاش بی وقفه، بوسیله آتش کوب و چندین رشته آبدهی اطفا شد.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان