کد خبر: ۱۰۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۱۹ آبان ۱۳۹۵

اسامی مجروحان و کشته‌شدگان اتوبوس زائران یزدی اعلام شد

شمار کشته های واژگونی اتوبوس حامل زائران اربعین در محور اقلید به یاسوج در استان فارس به 28 تن رسید.

به گزارش شیرازه، این اتوبوس که متعلق به تعاونی همسفر بود، در منطقه اقلید استان فارس به دره سقوط کرد و 28 مسافر آن که از زائران کربلا بودند کشته شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد، اسامی مجروحان این حادثه را به شرح ذیل اعلام کرد: جمال باغشاهی، محمد جوکار، علی احمدی پیشکوهی، مجید دهقان، مهدی دولت‌آبادی، یوسف زارع ‌زاده، محسن رهاوی، محدعلی میرعبداللهی، فرهاد سوادی،‌علی حاجی‌زاده، قاسم قاسم‌‍زاده، سوگند عبداللهی‌‍زاده، مهدی محمدی، سکینه نداف، علیرضا حیدری،‌امین علیزاده، حسین حاجی زاده، بنیامین عبداللهی‌زاده، عباس حیدری، کاظم جوکار.

هادی هادی‌نسب عنوان کرد: دو نفر از مجروحان این حادثه نیز هنوز ناشناس هستند و اطلاعاتی از آنها در دست نیست.

یک منبع آگاه در ترمینال مسافری یزد نیز اسامی مسافران این اتوبوس را بر اساس لیست تهیه بلیط توسط مسافران به این شرح اعلام کرد: 5 بلیط به نام اسدی، هشت بلیط به نام حاجی‌زاده، یک بلیط به نام خلیفات، یک بلیط به نام دهقان، چهار بلیط به نام زارع‌زاده، دو بلیط به نام علیزاده، چهار بلیط به نام فرهانی، یک بلیط به نام مختاری از اردکان، چهار بلیط به نام میرعبداللهی، دو بلیط به نام نصیری و 12 بلیط به نام جوکار.

بر اساس اطلاعات ارائه شده، مجموع زائران این اتوبوس 44 نفر بوده‌اند که 28 نفر از آنان جان خود را از دست داده‌اند.

این حادثه در محور اقلید در حوالی یاسوج و حومه روستای کاکان رخ داده و امدادرسانی به مجروحان این حادثه تا صبح امروز ادامه داشت.

مجروحان این حادثه نیز به بیمارستان‌های شیراز و یاسوج منتقل شده‌اند و اورژانس یزد نیز برای انتقال مجروحان به بیمارستان‌های یزد اعلام آمادگی کرده است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان