کد خبر: ۱۰۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۱۹ آبان ۱۳۹۵
پاسخ کیمیا علیزاده به جو سازی رسانه های بیگانه؛

سربلندی کشورم برایم مهمتر از هرچیز است

اولین مدال‌آور زن ایران در المپیک گفت: سربلندی کشورم برایم مهمتر از هرچیز است و بعد از آن خوشحالی مردم، پدر و مادر و استادم و در این راه از هیچ مشکلی نمی ترسم و به نظر کسانی که مغرضانه اظهار نظر می کنند اهمیت نمی دهم.
به گزارش شیرازه، کیمیا علیزاده مدال آور المپیک البرزی در حاشیه مراسم اهدای جوایز خود که با حضور جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه در صحن علنی شورای شهر کرج انجام شد به خبرنگار "تیتر1" با اشاره به جوسازی رسانه های معاند و مغرض خارج از کشور مبنی بر اینکه جوایز کیمیا علیزاده تا کنون پراخت نشده است اظهار داشت: زمانی که این بحث ها پیش آمد، من هنوز جوایز خود را نگرفته بودم و در جواب سوال آقای گروسی گفته بودم که هنوز نگرفته ام.

 
وی افزود: ولی دو مطلب را باید اکنون بگویم، یک اینکه امروز جوایزم به من تحویل داده شد و من تشکر می کنم و دوم اینکه سربلندی کشورم برایم مهمتر از هرچیز است و بعد از آن هم خوشحالی مردم، پدر و مادر و استادم و اهمیتی به اظهار نظرهای مغرضانه کسی نمی دهم.

اولین مدال‌آور زن ایران در المپیک با بیان اینکه در راه رسیدن به سربلندی کشور و خوشحالی مردم و خانواده ام از هیچ مشکلی نمی ترسم گفت: من بخاطر زحماتی که خانواده‌ام از اول برایم کشیده بودند و زحماتی که استادم در راه رسیدن من به این جایگاه متقبل شد بسیار قدر دان هستم و تنها هدفم خوشحالی این چند نفر و همچنین مردم مهربان کشورم است که برایم دعا کردند و هیچ کجا تنهایم نگذاشتند.

کیمیا علیزاده افزود: همینطور تمام زحماتی که تلویزیون برایم کشیده بود به همراه نایب رئیس فدراسیون خانم دکتر صدری و آقای فولادگر انگیزه‌های درونی برایم آفرید و خداوند به من کمک کرد تا تلاش هایم نتیجه دهد.

وی خاطر نشان کرد: از همگی می خواهم این حمایت ها ادامه داشته باشه و توجه مسئولین علاوه بر بازیکن به مربی هم باشد تا انگیزه که واقعأ لازمه کار است در وی هم موجود باشد.

این ورزشکار افتخار آفرین در پایان گفـت: هدف من بلند مدت و تلاش برای ماندگاری است.
 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان