کد خبر: ۱۰۰۲۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۱۹ آبان ۱۳۹۵
آیت الله ایمانی:

۹ دی برای همیشه هویت خود را حفظ می کند

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: برای کمرنگ کردن حماسه ۹ دی ماه تا کنون تلاش های زیادی صورت گرفته است اما ۹ دی برای همیشه ۹ دی باقی خواهد ماند و هویت خود را حفظ خواهد کرد.
به گزارش شیرازه، اسدالله ایمانی صبح چهارشنبه در افتتاحیه همایش سراسری رؤسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مناسبت های ملی و دینی فرصت هایی برای به نمایش گذاشتن فرهنگ مردم است و از امتیاز های خاص فرهنگ شیعی به شمار می رود.

وی ادامه داد: این ویژگی ها می توانند در اذهان مردم ریشه افکنند و در سایر ادیان اثری از آنها پیدا نمی شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: دهه محرم تمامی آلودگی های فکری جامعه اسلامی را که دشمنان در طول یک سال برای آن تلاش می کنند را از بین می برد و عظمت مراسم اربعین حسینی باعث می شود، تا جهانیان در برابر آن سر تعظیم فرد آورند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: حرکت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مسیر ساخت فرهنگ عمومی قرار دارد.

آیت الله ایمانی گفت: جامعه اسلامی ایران، انقلاب اسلامی را ادامه حرکت انبیاء می داند و هرگاه احساس کند انقلاب اسلامی در خطر قرار دارد، برای پاسداری از آن در میدان دفاع از انقلاب حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد: تا کنون انقلاب اسلامی شاهد این دفاع در کشور بوده و این ویژگی اختصاص به زمان حال ندارد، در گذشته بوده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان فارس یاد آور شد: ۹ دی یک حادثه گذرا نیست بلکه یک جریان ماندگار بود که برای همیشه جریان خواهد داشت.

آیت الله ایمانی ادامه داد: ۹ دی با گذشته پیوند خورده و برای همیشه در دل آینده نیز حرکت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: برای کمرنگ کردن حماسه ۹ دی ماه تا کنون تلاش های زیادی صورت گرفته است اما ۹ دی برای همیشه ۹ دی باقی خواهد ماند و هویت خود را حفظ خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: ۹ دی در بستر زمان نفوذ کرده است و با زمان در حال حرکت است و تاکنون نقش آفرینی داشته است و بعد از این نیز نقش آفرینی خواهد داشت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: ۲۲ بهمن صحنه پیروزی حق بر باطل بود و جریانی عظیم از اندیشه های انقلابی است که در سرتاسر جهان برای همیشه در میان قلب انسان های آزاده به حیات خود ادامه خواهد داد.

آیت الله ایمانی تاکید کرد: ۹ دی و ۲۲ بهمن تداوم بعثت پیامبر اعظم (ص) و تداوم غدیر و عاشورا است و بستری بی همتا برای انتقال ارزش ها و تفکرات دینی به شمار می رود.

وی یادآور شد: امتیاز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، وجود عناصر انقلابی در آن است و باید از ظرفیت های آن به خوبی استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: تا کنون تلاش های زیادی برای تحت سلطه قرار دادن این نهاد صورت گرفته است اما خوشبختانه این تلاش ها به نتیجه ای نرسیده است و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مسیر انقلاب حرکت کرده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خبر داد: دانشنامه احمد بن موسی علیه السلام در حال تدوین است و نیاز به همکاری اساتید برجسته در این زمینه در جهت غنی تر ساختن آن وجود دارد تا حرکت فرزندان امام هفتم برای همیشه در اذهان مردم باقی بماند.

آیت الله ایمانی گفت: امروز شیراز شاهد شکوفایی حرکت مطهر احمد بن موسی علیه السلام است و باعث خرسندی مردم استان فارس شده است.

منبع: مهر

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵
0
حالا که در آبان هستیم و روزهای مهمی در این ماه است
خوب بود به این روزهای تاریخی هم اشاره می شد