کد خبر: ۱۰۰۲۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۴ - ۱۹ آبان ۱۳۹۵

حمایت قاطع وزیر بهداشت از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

وزیر بهداشت در حاشیه افتتاح طرح‌های بهداشتی و درمانی در شهرستان فسا در جمع خبرنگاران در مورد انتقاد نماینده های شیراز به ایمانیه؛ از وی با قاطعیت حمایت کرده است.
به گزارش شیرازه وزیر بهداشت در حاشیه افتتاح طرح‌های بهداشتی و درمانی در شهرستان فسا در جمع خبرنگاران در مورد انتقاد نماینده های شیراز به ایمانیه گفته است: «برخی مسئولان و نمایندگان در مورد عملکرد دانشگاه علوم پزشکی فارس آدرس اشتباه می‌دهند و این در حالی است که باید آدرس درست داده و با نقد منصفانه عدالت را رعایت کنند».

وزیر بهداشت همچنین در مورد برخی انتقادها در مورد علمکرد محمدهادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفته است:«از آنجایی که رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان یکی از موفق‌ترین روسای دانشگاه‌های کشور بوده و از وی خواسته شده به عنوان یکی از معاونت‌های وزارت بهداشت مشغول شود ولی خدمت کردن در شیراز را ترجیح دادند و انتقاد برخی نمایندگان نسبت به عملکرد به دانشگاه در تصیمم‌گیری من تاثیرندارد و باید انتقاد سازنده باشد» .

وزیر بهداشت همچنین از طرح سلامت که مورد انتقاد نمایندگان شیراز در مجلس است دفاع کرده است.

گفتنی است طی یک ماه گذشته نمایندگان شیراز و تیم رسانه ای حامی دولت و اصلاح طلبان در استان فارس هجمه سنگینی علیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام دادند و احتمالا انتظار داشتند تا در سفر وزیربهداشت به فارس؛ میوه این انتقادها را بچینند، اما دفاع وزیر بهداشت از عملکرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز احتمالا موج تخریب ها و انتقادها را از سوی محافل سیاسی و رسانه ای اصلاح طلبان کم خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بسیجی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵
2
سلام یکی از مسوولین شیراز دزد نیست و به نمایندگان باج نداده میخواهند عوضش کنند از سیرازه توقع هست که از ایشان حمایت کنند
کورش
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵
1
چون ازخودشون نیستن میخوان عوضش کنن..بهترین مدیر تاریخ استان هست ایشون