کد خبر: ۱۰۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵

صدور بیش از 85هزار ویزای اربعین در فارس

مدیر حج و زیارت استان فارس با اشاره به ثبت‌نام ۹۲ هزار نفر برای پیاده‌روی اربعین گفت: تاکنون ۸۴ هزار ویزای اربعین در استان فارس صادر شده است.
به گزارش شیرازه، علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس، با اشاره به ثبت‌نام 88 هزار نفر از استان فارس برای پیاده‌روی اربعین اظهار داشت: تاکنون 59 هزار ویزا در استان صادر شده که نسبت به سال گذشته 24 درصد افزایش داشته است. 

وی با بیان اینکه در یک روز 13 هزار ویزا صادر شده است، گفت: صدور ویزا به مرور انجام می‌شود و صدور ویزا محدودیت زمانی ندارد. 

زینلی با بیان اینکه اعزام از 20 محرم در استان فارس آغاز شده است، گفت: آخرین مهلت ثبت نام 24 آبان ماه است و از زائران تقاضا می‌شود که ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

مدیر حج و زیارت استان فارس با بیان اینکه نمایندگی کنسولگری عراق  در استان فارس راه‌اندازی شده است، افزود: علاوه بر زائران استان فارس، زائران استان‌های بوشهر، کهگیلویه بویراحمد و هرمزگان نیز از طریق کنسولگری می‌توانند برای ثبت نام پیاده‌روی اربعین اقدام کنند.

زینلی با بیان اینکه زائران نباید هیچ‌گونه وجه دستی پرداخت کنند، خاطرنشان کرد: مبلغ ثبت‌نام از سوی سازمان حج و زیارت 40 دلار اعلام شده که این کار به‌صورت خودکار در سیستم انجام می‌شود و نیاز به تبدیل ریال به دلار توسط زائران نیست.

وی تصریح کرد: در استان فارس 140 دفتر خدماتی زیارتی مجاز برای ثبت نام به عتبات وجود دارد که زائران باید به این دفاتر مراجعه کرده و از اعتماد به افراد سودجو پرهیز کنند.

انتهای پیام/


منبع: سنیم
نظرات بینندگان