کد خبر: ۱۰۰۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵

پرده برداري پليس فارس از سرقت های سريالي منزل در شيراز

پلیس به‌ عنوان یک سازمان انتظامی و اجتماعی نقشی تعیین‌کننده در امنیت اجتماعی، اخلاقی جامعه دارد. این نهاد با هدف امنیت پایدار وظیفه خطیری را بر عهده دارد. شیرازه روزانه در قالب یک بسته خبری اخبار و جرائد پلیسی استان را منتشر می‌کند.
پرده برداري پليس فارس از سرقت های سريالي منزل در شيراز
به گزارش شیرازه به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، سرهنگ "سيروس حيدري" گفت: به دنبال وصول چند فقره سرقت سریالی منزل در محدوده شمال غرب شهرستان شیراز، شناسائی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهي فارس قرار گرفت.
وي ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتي اعضاي اين باند سارق منزل، كه همگي اهل و ساكن يكي از استان هاي واقع در غرب كشور بودند، شناسايي و عمليات دستگيري آنها كليد خورد.
رئيس پليس آگاهي استان فارس اظهار كرد: با تلاش و پيگيري ماموران ابتدا يكي از اعضاي اين باند به نام "ي- م"  كه به قصد سرقت از شهرستان خرم آباد به سمت شهرستان های یاسوج و شیراز در حال حرکت بود در حدفاصل شهرستان یاسوج به استان فارس شناسايي و دستگير شد.
سرهنگ حيدري افزود: در ادامه سه نفر ديگر از اعضاي اين باند سرقت منزل نيز به نام هاي "ی – ک"، "ف – ط" و "س – الف" دستگير و یک دستگاه خودرو پژو پارس متعلق به آنان نيز توقيف شد.
وي گفت: در تحقیقات انجام شده از اعضاي اين باند سارق، ۲۰ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان شیراز كشف، صحنه های سرقت بازسازی و تا کنون ۱۲ نفر از مالباختگان شناسائی شده اند.
رئيس پليس آگاهي استان فارس خاطر نشان كرد: تحقيقات پليس براي كشف سرقت هاي احتمالي ديگر و دستگيري ديگر همدست سارقان كه متواري مي باشد ادامه دارد.


کشف 438 كيلوگرم موادمخدر در فارس

سردار "احمدعلي گودرزي" گفت: در راستای تشدید اقدامات مبارزه ای علیه سوداگران مرگ و مبارزه بی امان با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس با تعامل اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان،‌ از فعاليت يك باند قاچاق موادمخدر مطلع و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
وي ادامه داد: در اين راستا ماموران متوجه شدند اعضاي اين باند قاچاق موادمخدر، قصد دارند با استفاده از دستگاه تانکر تریلر اسکانیا، مقادیری موادمخدر از استان سيستان و بلوچستان به استان فارس حمل كنند.
فرمانده انتظامي استان فارس اظهار كرد: ماموران با استقرار در طول مسير تردد خودرو حامل موادمخدر، آن را در يكي از ورودي هاي شهر شيراز متوقف، در بازرسي از خودرو ۳۷۰ کیلوگرم ترياك كه به طرز ماهرانه اي در تانكر جاسازي شده بود، كشف و در اين رابطه دو قاچاقچي موادمخدر را دستگير كردند.
سردار گودرزي در ادامه از كشف 68 کیلو و 500 گرم حشيش در داراب خبر داد و افزود: ماموران انتظامي شهرستان داراب به منظور مقابله با ورود موادمخدر، اقدام به كنترل خودروهاي عبوري در اطراف اين شهرستان كردند.
وي ادامه داد: در اين عمليات كه با همكاري تيم عمليات اطلاعات سپاه پاسداران شهرستان داراب انجام شد، ماموران به يك دستگاه خودرو پژوپارس مظنون و زماني كه قصد متوقف كردن خودرو را داشتند، راننده اقدام به فرار كرد.
فرمانده انتظامي استان فارس گفت: پس از مسافتي تعقيب و گريز خودرو متوقف، راننده دستگير و در بازرسي از خودرو، 68 کیلو و 500 گرم حشيش كشف شد.


دست رد ماموران انتظامي فارس بر رشوه 5 ميليوني

سرهنگ "رضا صادقي" گفت: ماموران يگان امداد شهرستان آباده در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي 7 نفر اتباع بيگانه كه فاقد مجوز قانوني و كارت تردد بودند را دستگير كردند.
وي ادامه داد: هنگامي كه ماموران قصد انتقال و معرفي متهمان دستگير شده به مراجع ذي صلاح را داشتند، آنها جهت رهايي از چنگال قانون، اقدام به پرداخت مبلغ پنج ميليون دويست و هفتاد هزارريال وجه نقد به عنوان رشوه به ماموران كردند.
رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان فارس گفت: ماموران وظيفه شناس ضمن رد رشوه، مراتب را جهت انعكاس به مراجع قضائي صورت جلسه كردند.


دستگيري 96 متهم  حاصل اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شيراز  

سرهنگ "يوسف ملك زاده" گفت: در راستاي افزايش احساس امنيت و رضايتمندي شهروندان، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي، طي 48 ساعت گذشته با رويكرد بخورد با مخلان نظم، امنيت و آسايش مردم در كلان شهر شيراز اجرا شد.
وي افزود: در اين طرح ماموران موفق شدند ضمن كشف و تعدادي سلاح غيرمجاز، ۷ دستگاه خودرو سرقتي و ۷ دستگاه موتورسيكلت سرقتي را كشف و براي شناسايي مالكان آنها به پاركينگ منتقل كنند.
فرمانده انتظامي شهرستان شيراز دستگيري ۳۶ خرده فروش موادمخدر، ۲۸ نفر سارق، ۳۲ نفر متهم متواري و تحت تعقيب داراي حكم جلب از سوي مرجع قضايي و كشف ۴۳ فقره سرقت و كشف 16 كيلو و ۷۳۰ گرم انواع موادمخدر را از ديگر نتايج جراي اين طرح برشمرد.
سرهنگ ملك زاده گفت: در اين رابطه ۱۶۳دستگاه وسائط نقليه شامل ۴۲ دستگاه خودرو و۱۲۱ موتورسیکلت متخلف توقيف و به پاركينگ انتقال داده شدند.


انتهای پیام/

نظرات بینندگان