کد خبر: ۱۰۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵

حضور ۳۰ نفر درتخلف ۸ هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان

احمدرضا صباغی: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رئیس جمهور محترم وقتی صحبت از نقد منصفانه می‌کنند چگونه خودشان منتقدان را انقلابی نفهم لقب می‌دهند.
حضور ۳۰ نفر درتخلف ۸ هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان به گزارش شیرازه، نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در نمایشگاه مطبوعات با انتقاد از تحلیل روحانی در مورد ماجرای صندوق ذخیره فرهنگیان و ساده جلوه‌دادن این ماجرا افزود: ایشان می‌گویند بعضی‌ها معنی اختلاس را نمی‌فهمند و مسأله  ۸ هزار میلیارد تومان در صندوق ذخیره فرهنگیان معوقه بانکی بوده است و نه اختلاس، این در حالیست که معاون اول رئیس جمهور موضوع تخلف و اختلاس ۸ هزار میلیارد تومانی در این صندوق را قبول را قبول دارد.

وی اظهار داشت: سوال ما اینست که چرا ۸ هزار میلیارد تومان را به ۳۰ نفر داده‌اند حتی اگر به اسم وام باشد؟و ما تلاش می‌کنیم تا این افراد که پول‌های فرهنگیان را با وثیقه‌های غیر قابل تبدیل از این صندوق خارج کرده‌اند به مردم معرفی شوند.

نماینده مردم ورامین همچنین در مورد طرح موضوع تشکیل فراکسیون نمایندگان ترک زبان در مجلس با بیان اینکه نمایدنگان از قومیت‌های مختلف در خانه ملت با هم تعامل گفتک وحدت مثال زدنی در سطح ملی در عین تنوع قومیتی همواره از افتخارات جمهوری اسلامی است و در مجلس هم فراکسیون‌های مختلفی تا کنون شکل گرفته است ولی تشکیل یک فراکسیون با محور قومیتی و زبانی تا کنون بی‌سابقه بوده است.

نقوی حسینی افزود: این موضوعی است که حتماً باید پیرامون آن گفت‌وگو کرد و معایب و مزایای آن را باید بررسی کرد و کشور باید در جهت وحدت قومیت‌ها حرکت کند.

نقوی حسینی درباره تغییر سیاست خارجی آمریکا با رئیس جمهور شدن دونالد ترامپ هم گفت: در بیشتر مواقع سیاست خارجی آمریکا ثابت بوده است و فرقی بین ترامپ و کلینتون یا جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها برای حضور در کاخ سفید وجود ندارد و فقط  تاکتیک‌های آنها در زمان‌های مختلف متفاوت بوده است.

منبع: قدس آنلاین
نظرات بینندگان