کد خبر: ۱۰۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۱ آبان ۱۳۹۵

اگر دولت یازدهم سرکار بماند و با لجاجت برجام را ادامه دهد ما به یکی از اقمار غربی ها تبدیل خواهیم شد/ اقتدار ایران باید مسئله دولت باشد نه برگزاری کنسرت

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: تفکر موجود با سوق داد جامعه به سمت دوقطبی سازی ما باید فاتحه گفتمان انقلاب را بخوانیم و مشکل اصلی پاک کردم تفکر انقلابی است و باید مراقب آن باشیم و صنعت هسته ای هم برای این بود که با در اختیار داشتن این تکنولوژی بتوانیم کشور و انقلاب را حفظ کنیم و برای مردم رفاه بیاوریم.
 به گزارش شیرازه، دکتر فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی در خصوص آینده صنعت هسته ای ایران در صورت ادامه وضعیت موجود اظهار داشت: اگر دولت یازدهم سرکار باشد و بخواهد برجام را ادامه دهد و در کنار آن IPC  و  FATF  را انجام دهد ما آینده ای برای گفتمان انقلاب قائل نیستیم و اگر اجازه بدهیم این تفکر فعلی با لجاجت به کار خودش ادامه دهد ما به یکی از اقمار غربی ها تبدیل خواهیم شد.

ایشان درباره تعطیلی صنعت هسته ای کشور افزودند: تفکر موجود با سوق داد جامعه به سمت دوقطبی سازی ما باید فاتحه گفتمان انقلاب را بخوانیم و مشکل اصلی پاک کردم تفکر انقلابی است و باید مراقب آن باشیم و صنعت هسته ای هم برای این بود که با در اختیار داشتن این تکنولوژی بتوانیم کشور و انقلاب را حفظ کنیم و برای مردم رفاه بیاوریم.

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: تعطیل کردن صنعت هسته ای کشور و بعد از آن صنعت موشکی، هوافضا و ... و عقب نشینی در منطقه صورت بگیرد و بعد مسئله دولت بشود برگزاری کنسرت و به جای اینکه به دنبال اقتدار یران باشیم خودمان را تبدیل می کنیم به یکی از ایالت های آمریکا و یا یکی از کشورهای اروپایی و جای تاسف دارد که آمال و آرزوی مسئولین اجرایی کشور می شود ترکیه.
نظرات بینندگان