کد خبر: ۱۰۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۲۱ آبان ۱۳۹۵
امام جمعه شهرستان سپیدان گفت:

آمریکا برای ما همان آمریکا ودشمن شماره یک ما خواهد بود

امام جمعه شهرستان سپیدان گفت: استکبار ستیزی وضد امپریالیسم ذات جمهوری اسلامی ایران است ، چه ترامپ باشد چه کلینتون، آمریکا برای ما همان آمریکا ودشمن شماره یک ما خواهد بود .

به گزارش شیرازه به نقل از مارگون حجت الاسلام موسوی انور، امام جمعه شهرستان سپیدان، در خطبه‌های نماز جمعه امروز در خصوص انتخابات آمریکا وتحلیل های آن افزود : در این انتخاب وانتخاب شدن ترامپ چهره اصلی وواقعی آمریکا بدست خودشان واز زبان خودشان برای مردم جهان نمایان وروشن شد آمریکایی ها که خود دایه داران دمکراسی در دنیا بودند در این اتنخابات هویت اصلی آنان آشکار شد ومردم فهمیدند که هرچه آمریکا می گوید غیر از دروغ چیزی نیست .

امام جمعه شهرستان سپیدان به مناسبت انتخابات درآمریکا گفت: تبلیغات این دو نامزد انتخاباتی در آمریکا خیلی از مسائل رابرای مردم آمریکا ودنیا نشان داد ومردم با واقعیت های پشت پرده روبرو شدند وهردو نامزد تاتوانستند اسرار وآبروی هم را مورد هجمه قرار دادند .انها از زبان خودشان چهره های دروغین خود وجامعه آمریکا رابار دیگر به مردم جهان نشان دادند .رسانه های آمریکا به خوبی برای نشان دادن هویت دروغین آنها کوشش کرد ولی متاسفانه در داخل کشورما عده ای بدنبال این بودند تا چهره آمریکا را جور دیگری برای ما نشان دهند .

حجت الاسلام موسوی انور افزود:متاسفانه عده ای در داخل به آمریکا وسیاستهای غلط آنها دل خوش کرده اند چنین دولتی با فساد های آنچنانی وبدهی های میلیاردی وبا نظامهای فاسد .زیرساختهای فرسوده چطور می تواند منجی دیگر کشور ها باشد درحالی که خود در داخل گریبانگیر هزاران هزار مشکل کوچک وبزرگ است . آن وقت عده ای در داخل وخارج برای رابطه با آمریکا سرودست می شکنند .

امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت:سیاستمداران آمریکا یک مشت احمق هستند وما نباید با انسانهای احمق ارتباط برقرار کنیم . آمریکا در داخل یعنی فقر وفساد وخشونت ودر خارج یعنی جنگ وغارت ونابودی وکشت وکشتاراست.در آمریکا فاصله ای طبقاتی بین مردم بیداد می کند فقر وفساد وفحشا وآدم کشی در آمریکا حرف اول را میزند .مردم خود آمریکا نسب به دولت خود بی اعتماد هستند وجالب این است عده ای در کشور ما دنبال برقراری رابطه واعتماد سازی با آمریکا هستند . این ارتباط ارتباط غلط ونادرست است .

امام جمعه سپیدان درادامه که کدامیک از این دونفر وانتخابشان به نفع ما بود افزود:واقعیتی در نظام امریکا است که شاید نوع روشها ودیدگاههای اشخاص برای مقابله با فرق کند اما اصل آن ودشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای آنها اصل است وتغیر ناپذیر است . استکبار ستیزی وضد امپریالیسم ذات جمهوری اسلامی ایران است . چه ترامپ باشد چه کلینتون، آمریکا برای ما همان آمریکا ودشمن شماره یک ما خواهد بود

خطیب نماز جمعه سپیدان ادامه داد: راه نجات کشور ما در انقلابی بودن ماست وتنها راه سعادت وپیروزی در راه مبارزه با استکبار جهانی خصوصا آمریکا است ومادر مسیر حقیقت ودر راه دفاع از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی وحمایت از مظلومین قدم برداشته وتا اخر نیز این راه را ادامه خواهیم داد .متاسفانه عده ای در داخل از کشور ساز مخالفت راسر میدهند چرا از حزب الله لبنان وسوریه وبحرین حمایت می کنیم وحرف ما این است ما باید از روزگار عبرت بگیریم .سرمداران استکبار وکفر همه رفتند ووعده خدا تحقق پیدا کرد و ما از ارمانهای امام ورهبری وشهدا لحظه ای دست بر نمی داریم .

موسوی انورافزود : سران فتنه باید از انتخابات آمریکا واز این ساختار کثیف درس عبرت بگیرند انها پس از شکست در انتخابات به هم تبریک گفتند واما نقشه برای کشور ما می کشند ونتیجه آن می شود فتنه 88 که عده ای درداخل از آمریکا وانگلیس خط ومسیر می گیرند .

امام جمعه شهرستان سپیدان گفت: متاسفانه عده ای از تهدیدات آمریکایی ها می ترسند وکسانی که دل در گرو این انقلاب دارند این تهدیده های امریکا را تبدیل به فرصت کرده اند وتهدیدات دشمن خصوصا امریکا راتبدیل به فرصت کردند تهدید دشمن باعث شد مادر زمینه های علمی وفرهنگی ونظامی به فرصتهایی برسیم . تهدید ها اختلاس های کلان . نظام های بانکی ودعواهای سیاسی  وحقوق های نجومی است که مردم مظلوم را تهدید می کند

گفتنی است، امام جمعه سپیدان در خصوص تحلیل گران سیاسی دنیا وBBC   وسایر رسانه ها به رهنومدهای رهبر فرزانه انتقلاب در خصوص انتخاب رئیس جمهمری در آمریکا مطالبی راعنوان نمود وگفت برخی از رهبران کشورهای قدرمند دنیا مانند روسیه برای گوش دادن واستفاده از فرامین رهبری معظم انقلاب و عمل به آن تدابیرهایی لازم وسریع می اندیشند.

 امام جمعه شهرستان سپیدان در خطبه نخست نماز جمعه مردم ونمازگزاران رابه رعایت تقوای الهی بر حفظ آن دعوت نمود ودر مورد خانواده وعفت وفضاهای مجازی وجنگ نرم و در ادامه اهتمام به کتاب وکتابخوانی واستفاده از کتاب در زندگی های روزمره مطالبی را بیان نمود .

نظرات بینندگان