کد خبر: ۱۰۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵

راه‌اندازی نخستین سینمای شهرک صدرا

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز اعلام کرد: این دانشگاه، اتاق بازرگانی شیراز و حوزه هنری استان فارس تفاهم نامه ای برای راه اندازی نخستین سالن سینما در شهر جدید صدرا امضا کردند.
به گزارش شیرازه، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس در نشستی با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و اتاق بازرگانی شیراز افزود:‌ حوزه هنری آمادگی دارد در همه شهرستان‌های فاقد سالن سینما که ظرفیت های آن وجود دارد، سالن سینما را راه اندازی کند.
محمد کرم اللهی افزود:‌ در یک سازوکار همکاری مشترک، شهر صدرا که از امکانات کمی در حوزه فرهنگی برخوردار است، از سالن سینما بهره مند می شود.
رئیس اتاق بازرگانی شیراز نیز در این نشست گفت: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی تلاش دارد موانع بخش خصوصی در مسیر تولید و اشتغال را برطرف کند، به همین منظور چندی است کمیسیون سرمایه گذاری این اتاق به حوزه هنر ورود کرده که اتفاق خوبی است.
جمال رازقی افزود: اتاق بازرگانی شیراز تاکنون کمتر به حوزه هنر و ورزش ورود داشته و فکر می کنم ورود به عرصه راه اندازی سالن سینما که هم فرهنگ سازی دارد و هم درآمدزایی و هم اشتغال و... حرکت مبارکی است.
حمزه سارویی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز در این نشست گفت: آماده هستیم در هر شهرستانی که حوزه هنری همراهی کند سالن سینما راه اندازی کنیم.

برچسب ها: سینما شهرک صدرا
نظرات بینندگان