کد خبر: ۱۰۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵
شاهکار جدید فدراسیون فوتبال

ادامه مشکل لباس‌ها این بار با اتفاقی عجیب؛ «شنبه یکشنبه» در تیم جوانان ایران + تصاویر

در ادامه مشکل البسه تیم‌های ملی فوتبال ایران این بار تیم جوانان با بی‌توجهی فدراسیون فوتبال با شرایطی خاص و البته بد به تورنمنت کره‌جنوبی اعزام شد.
به گارش شیرازه، تیم فوتبال جوانان کشورمان شاهکاری انجام داد، تیمی که با هدایت امیرحسین پیروانی به 16 سال ناکامی برای رسیدن به جام جهانی پایان داد و بازیکنان جوان این تیم توانایی‌های خود را نشان دادند؛ تیمی که به مقام سوم مشترکی رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در بحرین رسید تا نمایش خوب این تیم باعث شود به تورنمنت چهارجانبه کره‌جنوبی دعوت شود، کشوری که میزبان جام جهانی 2017 جوانان است و جوانان ایران را به تورنمنتی خوب با حضور تیم‌های نیجریه و انگلیس دعوت کرد.

حضور تیم جوانان کشورمان در این تورنمنت و پشتیبانی فدراسیون برای اعزام این تیم به کره‌جنوبی اتفاقی بسیار خوب بود که مشخصاً در آینده به‌سود فوتبال ایران خواهد شد چرا که بازیکنان جوان با کسب تجربه در چنین مسابقاتی می‌توانند آینده فوتبال ایران را رقم بزنند، اما گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که شأن یک تیم حفظ نمی‌شود.

در حال حاضر شرایط به‌گونه‌ای است که حتی تیم‌های لیگ دو و سه فوتبال کشورمان هم که اخیراً بسیاری از آنها را در جام حذفی دیده‌ایم، لباس‌های یکدست به تن می‌کنند. از بازیکنان گرفته تا کادر فنی همه لباس‌های یکدستی به تن دارند، اما متأسفانه فدراسیون فوتبال شاهکاری جدیدی رقم زده است. تیم جوانان در شرایطی به کره‌جنوبی اعزام شده که بازیکنان این تیم و کادر فنی لباس‌هایی از همه رنگ و از همه مارک به تن دارند و به نظر می‌رسد فدراسیون توجهی به حفظ شأن این تیم که شاهکار کرده و جهانی شده است، ندارد.

در تصاویری که از بازی امروز (شنبه) تیم ایران و انگلیس منتشر شده، دیده می‌شود که بازیکنان لباس‌های سفیدرنگ شرکت جیووا را به تن دارند که البته روی لوگوی آن با برچسب پوشانده شده است، شرکتی که فدراسیون اخیراً قراردادش را با آن فسخ کرده، اما هنوز از لباس‌هایش استفاده می‌شود، این در حالی است که گرمکن بازیکنان برای شرکت آل‌اشپورت است که از پایان قرارداد و همکاری فدراسیون با این شرکت نزدیک به یک سال می‌گذرد.

نیمکت تیم ملی شرایطی بدتر از این دارد. برخی از اعضای کادر فنی لباس‌های آل‌اشپورت به تن دارند و برخی دیگر لباس‌های جیووا به تن کرده‌اند و البته بدتر از آن اینکه لباس‌ها از مدل‌ها و با رنگ‌های مختلف است.

در زیر دیگر تصاویر مربوط به لباس‌های از همه رنگ و از همه مارک تیم فوتبال جوانان و اعضای کادر فنی را می‌بینید:

نکته و سؤال پایانی اینکه صِرف اینکه این تیم نام جوانان را یدک می‌کشد، باعث بی‌توجهی به این تیم می‌شود؟ اینکه کشورهای دیگر بازیکنان و مربیان ایران را با مارک و برندهای مختلف (شنبه، یکشنبه پوشیدن) ببینند، وجهه بدی از ایران در اذهان به جا نمی‌گذارد؟

انتهای پیام/


منبع: تسنیم
نظرات بینندگان