کد خبر: ۱۰۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵

پروازهای مستقیم اتریش - شیراز به زودی برقرار می شود

مدیر کل فرودگاههای استان فارس گفت: با هدف برقراری خطوط هوایی بزرگ اروپایی به شیراز، به زودی شاهد انجام پروازهای مستقیم از وین اتریش به شیراز خواهیم بود.
به گزارش شیرازه، رضا بدیعی فرد مدیر کل فرودگاههای استان فارس گفت: برقراری پرواز های مستقیم به کشورهای اروپایی نقش بسزایی در رونق و توسعه گردشگری این استان خواهد داشت و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد برقراری این پروازها باشیم.
او ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، در اسفندماه امسال 2 گروه از گردشگران اتریشی از شهرهای لینتس و گراتس با 2 پرواز چارتری به شیراز سفر خواهند کرد.
وی، در مورد سفر هفته گذشته بازرسان عملیاتی چند خطوط بزرگ اروپایی به شیراز گفت: این بازرسان برای برقراری پرواز در مسیر اتریش - شیراز در فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز حضور یافتند و از برج مراقبت این فرودگاه، امکانات و تسهیلات پایانه های های داخلی و خارجی، نحوه ارائه خدمات به مسافران و تجهیزات و امکانات شرکت های اداره کننده امور (هندلینگ) مستقر در فرودگاه شیراز بازدید کردند.
بدیعی فرد افزود: فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز هم اینک مراحل توسعه را پشت سر می گذارد و پایانه پروازهای خارجی آن با 23 هزار مترمربع مساحت و ظرفیت جا به جایی 2 و نیم میلیون مسافر در سال با هزینه یک هزار و 500 میلیارد ریال در حال ساخت است.
کشور اتریش به مرکزیت وین در اروپای مرکزی واقع شده است.
نظرات بینندگان