کد خبر: ۱۰۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵
بسته خبری پلیس؛

از دردسر کارت عابر بانک تا توقیف بیش از 100 موتور سیکلت

فرمانده انتظامي شهرستان جهرم گفت: عامل برداشت غيرمجاز دو ميليون ريالي از کارت مفقود شده شهروند جهرمي، شناسايي و دستگير شد.
به گزارش شیرازه، توقيف 103  دستگاه موتورسيكلت متخلف در جاده هاي جنوب فارس
فرمانده پليس راه جنوب استان از اجراي طرح برخورد با موتورسيکلت سواران متخلف و توقيف 103 دستگاه موتورسيكلت در جاده هاي جنوب فارس خبرداد.
سرهنگ "حمداله هوشمندي" گفت: در راستاي كاهش جان باختگان و مصدومان ناشي از تصادفات جاده اي، طرح برخورد با موتورسيکلت سواران متخلف در دستور كار ماموران پليس راه جنوب استان فارس قرار گرفت.
وي ادامه داد: با اجراي اين طرح ماموران ضمن كنترل 528 دستگاه موتورسيكلت، 103 دستگاه موتورسيكلت متخلف را توقيف و 100 نفر از راكبان را به دليل ارتكاب تخلف به مراجع قضايي معرفي كردند.
فرمانده پليس راه جنوب استان با اشاره به اعمال قانون مبلغ 69 ميليون و 500 هزار ريال در اين طرح، گفت: 89 فقره از اين تخلفات در خصوص نداشتن گواهينامه و 103  فقره به دليل عدم استفاده از كلاه ايمني بوده است.

دستبند پلیس بر دستان 18 نفر خرده فروش مواد مخدر در "فسا"
فرمانده انتظامي شهرستان فسا از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و دستگیری 18 نفر خرده فروش مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ "علی شیبانیان" گفت: پس از انجام هماهنگی های لازم با مرجع قضایی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان فسا به مرحله اجرا درآمد.
وی ادامه داد: ماموران پس از شناسايي خرده فروشان موادمخدر، در بازرسی از منازل و مخفیگاه آنان، دو کیلو و 628 گرم انواع موادمخدر کشف و 18نفر متهم را دستگیر كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان فسا بابيان اينکه متهمان دستگیر شده پس از تشکيل پرونده تحويل مقام قضائي شدند، از استمرار اين طرح در شهرستان فسا خبر داد و گفت: اجرای طرح های مشابه لازمه تداوم امنیت در جامعه است.

سهل انگاري در نگهداري كارت عابربانك دردسر ساز شد
فرمانده انتظامي شهرستان جهرم گفت: عامل برداشت غيرمجاز دو ميليون ريالي از کارت مفقود شده شهروند جهرمي، شناسايي و دستگير شد.
سرهنگ "عبدالعظيم انصاري" گفت: در پي مراجعه يک شهروند جهرمي به پليس فتاي شهرستان مبني بر برداشت مبلغ دو ميليون ريال به صورت غيرمجاز از حساب بانكي اش، پيگيري موضوع بصورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: کارشناسان پليس فتا پس از يک سري تحقيقات فني متهم را که جواني30 ساله است، شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان جهرم اظهار كرد: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده، اعلام کرد يک عدد کيف پيدا مي کند و با مشاهده کارت عابر و رمز همراه آن وسوسه مي شود و در چند مرحله اقدام به برداشت وجه و خريد شارژ به مبلغ دو ميليون ريال مي کند.
سرهنگ انصاري با اشاره به معرفي متهم به مراجع قضايي، از شهروندان درخواست كرد: به هيچ عنوان رمز کارت عابربانک خود را در کنار کارت قرار نداده و به صورت دوره اي رمز آن را تغيير و از رمزي استفاده کنند که به راحتي قابل حدس زدن نباشد و در صورت مفقود شدن کارت اعتباري، سريعاً به نزديکترين بانک مربوطه مراجعه کرده و اقدام به باطل کردن آن كنند.

دستگیری سارق درون خودرو با 16 فقره سرقت در شيراز
فرمانده انتظامي شهرستان شيراز از دستگيري يك سارق درون خودرو در حين سرقت و كشف 16 فقره سرقت از وي خبر داد.
سرهنگ "يوسف ملك زاده" گفت: ماموران کلانتری 32 گلشن شهرستان شيراز هنگام گشت زني فردي را به نام "الف – م" در حین سرقت درون خودرو در يكي از خيابان هاي شمالي شهر شيراز مشاهده و در اقدامي سريع وي را دستگير كردند.
وي اظهار كرد: از اين متهم یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه كشف و براي ادامه تحقيقات ماموران وي را به كلانتري منتقل كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان شيراز افزود: در تحقيقات انجام شده از متهم دستگير شده،‌ وي به 16 فقره سرقت فقره  سرقت درون خودرو در شيراز اقرار كرد.
سرهنگ ملك زاده با اشاره به بازسازي صحنه های سرقت، گفت: در اين رابطه پرونده تشكيل و متهم براي ادامه تحقيقات و كشف سرقت هاي احتمالي ديگر به پليس آگاهي منتقل شد.
   

نظرات بینندگان