کد خبر: ۱۰۰۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵

از گیر کردن سر کودک در نرده پنجره تا گیر افتادن دست در چشمه سرویس بهداشتی

تیم امداد تخصصی درگیری اعضا سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز در دو عملیات جداگانه سر کودک را ازنرده پنجره و دست یک مرد را از چشمه سرویس بهداشتی رهاسازی کردند.

به گزارش شیرازه، روز گذشته گزارش گیر کردن سر یک کودک در نرده پنجره از طریق تماس یک شهروند با سامانه 125 به ایستگاه سه آتش نشانی اعلام شد.

از گیر کردن سر کودک در نرده پنجره تا گیر افتادن دست در چشمه سرویس بهداشتی

تیم امدادی به سرعت خود را به محل اعلام شده در یک منزل مسکونی واقع در خیابان ماذون قشقایی رساند و مشاهده شد سر یک کودک شش ساله به نام محمدارشیا در نرده پنجره گرفتار شده و تلاش حاضرین برای آزاد کردن کودک بی نتیجه بوده است.

تیم امدادی 125 بوسیله قیچی هیدرولیک ، فاصله بین دو میله را بیشتر کرده و سر کودک بدون هیچ آسیب رهاسازی شد.

همچنین در تماسی دیگر گیر کردن دست شخص در چشمه سرویس بهداشتی به ایستگاه چهار در یک منزل مسکونی در فرهنگ شهر اعلام شد .

در این حادثه دست مرد 57 ساله به دلیل برداشتن موبایل که در چشمه سرویس بهداشتی افتاده بود، گیر افتاد و تیم امدادی پس از رسیدن به محل اعلام شده و شکستن چشمه ، دست وی را بیرون آوردند.

آتش سوزی یک باغ در مجاورت سفره خانه

آتش نشانان شیراز با سرعت عمل در اطفا حریق یک باغ ، مانع رسیدن شعله های آتش به سفره خانه مجاور آن شدند.

در ساعت 13:1 دقیقه روز گذشته ، گزارش وقوع آتش سوزی یک باغ در شهرک دینکان به مرکز فرماندهی 125 اعلام شد و تیم اطفایی از ایستگاه چهار بدون درنگ خود را به محل حادثه رساند.

آتش نشانان بلافاصله عملیات اطفای حریق را بوسیله چندین رشته آبدهی و از چند جهت را آغاز کرده و پس از یک ساعت تلاش ، حریق مهار و اطفا شد و تیم اطفایی مانع از سرایت حریق به سفره خانه مجاور آن شدند.گفتنی است در این آتش سوزی 9 اصله درخت گردو و چنار در آتش سوخت.


نظرات بینندگان