کد خبر: ۱۰۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵
قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس:

عدم برنامه ریزی برای ازدواج آسان تحمیل خسارت جبران ناپذیر در پی دارد

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس گفت: برای جلوگیری از شهوت رانی و بی حیایی و بی عفتی باید مقدمات ازدواج آسان را فراهم نمود و دولت موظف است در این راستا گام های موثری را بردارد.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام والمسلمین علی سقاچی در شورای اداری بخش خفر كه در شهرداری خاوران برگزار شد طی سخنانی وظایف مدیران در جامعه اسلامی و شاخصه های یك مدیر موفق را از دیدگاه قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) برشمرد.
وی همخوانی گفتار با عمل، صداقت و یكرنگی، تلاش برای رفع معضلات و مشكلات جامعه، دلسوزی و درد دین داشتن را از شاخصه های یك مدیر موفق دانسته و گفت: وظیفه یك مدیر در بدو شروع فعالیت و برنامه ریزی، اهتمام ورزیدن به فضاسازی در راستای بیانات معصومین و پیاده كردن احكام الهی است.
قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس در بخشی از سخنان خود به مسئله ریشه كن كردن بی عفتی، ارتشاء، حق كشی و اختلاس پرداخت و گفت: اگر در محیط خانواده، در اجتماع و محیط كار دین باوری، قیامت باوری و خدامحوری حاكم شود، شاهد ناهنجاری های موجود نخواهیم بود.
وی تصریح كرد: ریشه همه بدبختیهای جامعه، غفلت و شهوت است كه برای برطرف كردن غفلت از جامعه باید به فرایض الهی و دستورات ائمه هدی( علیهم السلام) روی آورد و آنها را سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی و مسائل كاری قرار داد و براغی جلوگیری از شهوت رانی و بی حیایی و بی عفتی باید مقدمات ازدواج آسان را فراهم نمود و دولت موظف است در این راستا گام های موثری را بردارد.
حجت الاسلام والمسلمین سقاچی گفت: اگر دولت جمهوری اسلامی در این دو حوزه سرمایه گذاری نكند، قطعا در حوزه های دیگر متحمل خسارات سنگین و جبران ناپذیری خواهد شد.
ایشان در پایان توصیه كرد: تا شما دولتمردان در راس كار هستید و می توانید در راستای اقامه نماز، احیاء زكات و امر به معروف و نهی از منكر كه از دستورات بی چون و چرای خداوند است، گام بردارید؛ چرا كه بعد از بازنشستگی اگر در این حوزه ها كار نكرده باشید، غصه خواهید خورد، پس تا می توانید برای خوشنودی خداوند و رضایت قلب حضرت امام عصر(عج) سرمایه گذاری كنید.
نظرات بینندگان