کد خبر: ۱۰۰۶۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:

درعرصه فرهنگی هم از جان گذشتگی لازم است/تجمع بزرگ «اربعینیان سومین حرم» در شیراز برگزار می شود

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی: همان طور که در سوریه عرصه جنگ واقعی برپاست در عرصه فرهنگ هم همین گونه است، در عرصه جنگ نرم فرهنگی به انسان هایی از جان گذشته و آماده ایثار نیازمندیم.
درعرصه فرهنگی هم از جان گذشتگی لازم استبه گزارش شیرازه، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (صلّی‌الله‌علیه‌وآله) و سپاه ثارالله (علیه السلام) شیراز با بیان اینکه عبور نظام اسلامی از حوادث مختلف با سربلندی و عزت به برکت وجود بسیج بوده است، گفت: نظام سلطه برای مقابله با پیشرفت جمهوری اسلامی ایران با تمام توان وارد عرصه شده است.

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی با اشاره به اینکه ایران اسلامی قدرت دفاع همه جانبه از خود را دارد، گفت: استکبار جهانی نه جرات و نه قدرت آغاز جنگ سخت بر علیه ملت ایران را دارد از همین رو تمرکز دشمنان انقلاب اسلامی به عرصه های اقتصاد و فرهنگ معطوف شده است.


وی با تاکید بر اینکه شیراز سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) در ایران اسلامی است، گفت: کارکرد سومین حرم بودن یک کارکرد معنوی است، مهم ترین ویژگی جامعه دینی نمایش انسجام و اقتدار جریان مومن است تا دل های افراد با ایمان جامعه  مملو از آرامش شود.

سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینکه امروز بالندگی و ترویج فرهنگ بسیج در کشورهای اسلامی قابل مشاهده است، گفت: جوانان بسیاری در جبهه مقابله با تروریست های تکفیری حضور دارند و بسیاری دیگر هم مشتاق حضور در عرصه دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) هستند.

وی با بیان اینکه مقابله با جنگ نرم فرهنگی لازمه پیروزی در جنگ سخت است، گفت: همان طور که در سوریه عرصه جنگ واقعی برپاست در عرصه فرهنگ هم همین گونه است، در عرصه جنگ نرم فرهنگی به انسان هایی از جان گذشته و آماده ایثار نیازمندیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با بیان اینکه  مشکلات و معضلات فرهنگی شیراز را قاطبه مومنان این شهر باید حل کنند، گفت: شیراز از قدیم الایام مهد بزرگان اسلام و عارفان وارسته بوده است، برای کمرنگ کردن معضلات فرهنگی حضور فعالانه مومنان لازم است و نباید منتظر دیگران و دستگاه های دولتی باشیم.

سرهنگ پاسدار کوشکی با تاکید بر اینکه پیاده روی اریعین نشان‌دهنده قدرت اسلام و شیعه است، گفت: همزمان با سالروز اربعین حسینی تجمع بزرگ اربعینیان سومین حرم با حضور هزاران نفر از مومنان و دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) برگزار می شود که این حرکت خود معرف کمالات فرهنگی شهر شیراز خواهد بود.

درعرصه فرهنگی هم از جان گذشتگی لازم است/تجمع بزرگ «اربعینیان سومین حرم» در شیراز برگزار می شود

انتهای پیام/
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵
0
آیا با این ازجان گذشتگان این عرصه چون غریبه ها یا مخالفین برخورد نخواهد شد؟