کد خبر: ۱۰۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵

اهدای بیش از 58 هزار بسته کشمش و گردو توسط مردم بوانات برای زائران اربعین + عکس

رئیس ستاد اربعین شهرستان بوانات گفت: مردم بوانات نزدیک به 1000 کیلوگرم کشمش، گردو، بادام و آویشن برای زائرین اربعین ارسال کردند.

به گزارش شیرازه  به گزارش حرف رسا، ستاد اربعین شهرستان بوانات با همکاری ستاد نماز جمعه و هیئت امنای مساجد سطح شهرستان توانست نزدیک به 1000 کیلوگرم مواد غذایی اهدایی مردم بوانات را برای زائرین اربعین حسینی ارسال کند.

حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه و رئیس ستاد اربعین شهرستان بوانات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: مردم خوب و مومن شهرستان بوانات نزدیک به 1000 کیلوگرم کشمش، گردو، بادام و آویشن برای برگزاری اربعین امسال کمک کردند.

وی افزود: این کمک ها توسط ستاد اربعین شهرستان جمع آوری و بسته بندی شد که تعداد 58 هزار از این بسته ها آماده و ارسال شد و بیش از 200 کیلوگرم نیز بصورت فله ای ارسال شده تا زائرین عزیز اربعین از کشمش بوانات برای خوردن چای نیز استفاده کنند.

امام جمعه بوانات هدایار مردم را بیش از180 کیلوگرم گردو، 710 کیلوگرم کشمش، 110 کیلوگرم بادام و بیش از 15 کیلوگرم آویشن عنوان کرد و گفت: من به نوبه خودم از همکاری خوب و همراهی موثر مردم مون شهرستان بوانات قدردانی می کنم.


برچسب ها: اربعین ، بوانات
نظرات بینندگان