کد خبر: ۱۰۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵
اکبر صحرایی:

کتاب«مرد راه» روایتی از زندگی شهید عبدالله اسکندری/ مرد راه برگرفته از غزلیات حافظ است

نویسنده حوزه دفاع مقدس از نامگذاری زندگی نامه شهید عبدالله اسکندری خبر داد و گفت: «مرد راه» نام این کتاب و برگرفته از یکی از غرل های حافظ است.

اکبر صحرایی در گفتگوی اختصاصی با باخبرنگار شیرازه، ابراز داشت: زندگی نامه شهید عبدالله اسکندری مدیر کل پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) به دمشق رفته بود، در درگیری با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید از تولد شروع و با شهادتش به پایان می رسد.

وی اضافه کرد: خود شهید راوی داستان زندگیش است که هم اکنون نگارش حضور وی در دفاع مقدس درحال انجام است.

نویسنده فعال حوزه دفاع مقدس، به اتمام زندگی نامه شهید عبدالله اسکندری در قالب کتاب «مرد راه» اشاره کرد و ادامه داد: تمام سعی و تلاشم براین است تا پایان امسال نگارش آن تمام و تحویل ناشر داده شود تا سال آینده این کتاب منتشر شود.

صحرایی در بخش دیگری از سخنانش ابراز داست: زندگی نامه داستانی پروفسور«عبدالعزیز خضری» فوق تخصص اورلوژی به نام «عزیز جهان» تا یک ماه آینده منتشر خواهد شد.

وی همچنین به کتاب« تپه جاویدی راز اشلو» اشاره و تصریح کرد: این کتاب در سال 91 منتشر که تاکنون 11بار تجدید چاپ شده و بدون هیچ گونه حمایتی نسخه های آن در حال فروش است.

این نویسنده یادآورشد: این کتاب 600 صفحه ای زندگی شهید مرتضی جاویدی، فرمانده گردان فجراست که در آن 40 راوی 133 روایت از زندگی شهید را صورت اول شخص روایت می‌کنند.
نظرات بینندگان