کد خبر: ۱۰۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵

برگزاری مسابقات اتومبیل رانی قهرمانی کشور در شیراز

پنجمین دوره مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور در شیراز برگزار شد.

 به نقل از شیرازه، این رقابت‌ها که با حضور 70 شرکت کننده از 12 استان کشور از البرز، تهران، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، گیلان، کرمان، یزد، قزوین، اصفهان، مازندران ، خوزستان و فارس با هم به رقابت پرداختند که در پایان در بخش کلاس آزاد حمید جعفری از کرمان ، عنوان نخست را کسب کرد ؛ محمدرضا یادگاری‌نیا از کرمان دوم شد و علی کرمی از یزد عنوان سوم را بدست آورد .
در کلاس زیر 1500 سی‌سی هم مجتبی پورحسنی از یزد، احمد الهامیان از مازندران و امید نومیدی از گیلان به ترتیب نخست تا سوم شدند.
در کلاس زیر 1500 سی‌سی بانوان نیز محبوبه واحدیان از کرمان، زهره خیرخواه از فارس و ثریا یزدان پناه از کرمان اول تا سوم شدند.
در کلاس بالای 1500 سی‌سی بانوان نیز رویا فیاض از یزد، سیما یزدان پناه از کرمان و یلدا مردای از گیلان مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در کلاس بالای 1500سی‌سی آقایان نیز حسن منتظر از مازندران، مهدی ارجمندی و علی یزدان پناه از کرمان موفق به کسب عناوین اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها شدند.
این مسابقات که در پیست مجموعه ورزشی شهدای ارتش شیرازو در پنج کلاس برگزار شد، شرکت کنندگان در بخش بانوان و آقایان در دو کلاس منهای 1500 سی‌سی و بالای 1500 سی‌سی و همچنین بخش آزاد با هم به رقابت پرداختند.

نظرات بینندگان