کد خبر: ۱۰۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۱ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵

نشست هم اندیشی تشکل های سیاسی دانشجویی شیراز با فرماندار شیراز

نشست هم اندیشی فرماندار شیراز با دانشجویان تشکل های سیاسی دانشجویی در باب آسیب شناسی و موانعی که این تشکل ها دارند برگزار شد.

نشست هم اندیشی تشکل های سیاسی دانشجویی شیراز با فرماندار شیرازبه گزارش شیرازه پیش از ظهر امروز نشست هم اندیشی فرماندار شیراز با دانشجویان تشکل های سیاسی دانشجویی در باب آسیب شناسی و موانعی که این تشکل ها دارند برگزار شد.

حیدر عالیشوندی در جمع مسئولان تشکل های دانشجویی با اشاره به اینکه دانشجوها باید با برنامه ریزی منسجم و مناسب برنامه هایشان را اجرایی کنند، گفت: در تشکل های دانشجویی دو موضوع سیاست و تحقیق و پژوهش های دانشگاهی در محوریت قرار دارد.

وی با عنوان اینکه نباید دامنه سیاست را محدود به انتخابات و فعالیت های انتخاباتی بکنیم، افزود: در سیاست باید به گستره نیازهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی توجه و رسیدگی شود و گفتمان ها با توجه به تمامی حوزه ها صورت بگیرد.

فرماندار شیراز با بیان اینکه جوانان به عنوان نیروهای میدانی ما بیشتر فشارها و پیگیری ها بر دوششان است، آسیب پذیرترین قشر جامعه هستند، اظهار داشت: باید زمینه مناسبی در تشکل ها برای این جوانان فراهم شود؛ دانشجویان با مرتبط شدن به مسئولان می توانند مطالبات بحق دانشجویی خود را پیگیری کنند.

عالیشوندی همچنین با بیان اینکه در نشست فعلی، همه دانشجویان از تشکل های مختلف با جناح های فکری متفاوتی دور هم جمع شده ایم، خاطرنشان کرد: همه ما در راستای رسیدن به یک نقطه مشترک و وحدت لازم، نیاز به تلاش مضاعف داریم.

وی با اظهار اینکه جامعه، مواضع دانشجویان را حمایت می کند و مردم در سطح جامعه فعالیت های دانشجویان را رصد می کنند، تصریح کرد: رقابت ما در دنیا یک رقابت علمی است، هیچ گاه نباید مسئله علم را فراموش کنیم و حضور در تشکل ها مانعی برای تحصیلات دانشجوها نباشد.
نظرات بینندگان