کد خبر: ۱۰۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۲۶ آبان ۱۳۹۵

بیش از 350 برنامه متنوع در هفته بسیج در شهرستان فیروزآباد

جانشین سپاه ناحیه فیروزآباد از اجرای بیش از 350 برنامه متنوع در هفته بسیج در سطح این شهرستان، خبرداد و گفت: برنامه های هفته بسیج براساس روزشماری که توسط معاونت فرهنگی سپاه فیروزآباد تعیین شده است و متناسب با روزشمار اجرا خواهد شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فیروزنا سرهنگ دوم خسرو اسفندیاری جانشین سپاه ناحیه فیروزآباد از اجرای بیش از 350 برنامه متنوع در هفته بسیج در سطح این شهرستان، خبرداد و گفت: برنامه های هفته بسیج براساس روزشماری که توسط معاونت فرهنگی سپاه فیروزآباد تعیین شده است و متناسب با روزشمار اجرا خواهد شد.

سرهنگ دوم خسرو اسفندیاری، در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج مستضعفان شهرستان فیروزآباد، اظهار داشت : هفته بسیج از 30 آبان ماه همزمان با اربعین حسینی آغاز و تا 6 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه بسیج مظهر قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است،گفت:هر چقدر تفکر بسیجی در جامعه نمود پیدا کند،عمق بخشی داخلی نظام تحقق پیدا می کند و راهی برای ثبات امنیت پایدار است.

جانشین فرمانده سپاه فیروزآباد بیان داشت: بسیج بزرگترین پشتوانه برای امنیت ملی نظام است و هر خدمتی که با تفکر بسیجی همراه باشد از تقدس خاصی برخوردار است.

اسفندیاری با اشاره به حضور بسیجیان در تمامی صحنه های انقلاب، افزود:استفاده از تفکر بسیجی و تشکیل تشکل های بسیج مردمی در کشورهای مانند سوریه و عراق از نمونه های اشاعه تفکر بسیجی در کشورهای منطقه است.

جانشین سپاه فیروزآباد، با تأکید بر اینکه اگر روحیه بسیجی در کارها نباشد، هرگز امور به نحو احسن برگزار نشده و ناقص باقی خواهد ماند، ادامه داد: دیدار با امام جمعه فیروزآباد، برگزاری میقات صالحین، شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی، خطبه خوانی حضرت زینب(س)، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی ، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، غبارروبی قبور مطهر شهدا، برپایی نمایشگاه صنایع تبدیلی، اجرای برنامه های روشنگری و بصیرت افزایی توسط پایگاه ها مقاومت بسیج، استفاده از راویان دفاع مقدس و سخنرانان در مدارس و دانشگاه ها بخشی از برنامه های هفته گرامیداشت بسیج است.

وی در پایان گفت: برنامه‌های متنوع و متعددی برای این هفته درنظر گرفته شده است که تعداد آن بیش از 350 عنوان است.

نظرات بینندگان