کد خبر: ۱۰۰۷۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۲۶ آبان ۱۳۹۵

شعبده‌بازی عجیب با سیگار +تصاویر

یک شعبده‌باز با استفاده از سیگار و لیوان کاغذی باعث تحیر همگان شد.
به گزارش شیرازه،  ویدیویی از یک شعبده‌باز در فضای مجازی منتشر شده است که با استفاده از یک سیگار و یک لیوان کاغذی همه بیننده‌های خود را متحیر کرده است.گفته می شود که این ویدیو در یک محل سیگار کشیدن در اداره‌ای در ژاپن  و در صورتی ضبط شده که فقط دو نفر در اتاق بوده‌اند.

شعبده‌بازی عجیب با سیگار +تصاویر

شعبده‌بازی عجیب با سیگار +تصاویر 

این شعبده‌باز در حالیکه یک سیگار روشن روی لب‌هایش دارد، یک لیوان کاغذی را از روی میز برمی‌دارد و آن را بین دو دستش در صورتی که هیچ‌کدام از دستانش به لیوان برخورد نمی‌کند، آن را روی هوا به صورت معلق نگه می‌دارد و بعد از چند ثانیه دوباره آن را روی میز می‌گذارد.

شعبده‌بازی عجیب با سیگار +تصاویر
 
این پایان کار شعبده‌باز نبود و این دفعه تصمیم گرفت تا سیگار روی لبش را بین زمین و هوا نگه دارد که همین کار را هم انجام می‌دهد و سیگار را در هوا به صورت معلق نگه داشت در حالیکه این سیگار روشن بود و بعد از چند ثانیه سیگار را در هوا گرفت و به دهان خود بازگرداند.

گفتنی است، پس از بارگذاری این ویدیو در فضای مجازی بحث‌های زیادی درباره این فیلم شده است و اکثر افراد باور دارند که این فرد، اشیا را به نخ وصل می‌کند و کسی آن‌ها را از بالا جابجا می کند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵
0
این فرد از قدرت ذهن خود استفاده کرده است و چیز عجیبی هم نیست چرا که خیلی ها هستند حتی در ایران خودمان که همه روزه زیر نظر استاد تمرکز ذهن خود را افزایش میدهند تا به این درجه از توانایی می رسند همانند مرتاضها