کد خبر: ۱۰۰۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۵
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در شیراز؛

برگزاری همایش بین‌المللی ورزش‌های همگانی بهمن ماه امسال در شیراز

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با بیان اینکه استان فارس جزء سه استان برتر کشور در ورزش همگانی است گفت: همایش بین‌المللی ورزش‌های همگانی بهمن ماه امسال در شیراز برگزار می‌شود.

 به گزارش شیرازه؛ امیرمجدآرا اظهار داشت: این همایش دو روز در تهران و دو روز در شیراز برگزار می‌شود که در شیراز، این شهربه عنوان شهر پیشرو در ورزش همگانی به کشورهای مختلف معرفی و تجربه‌ها نیز انتقال داده می‌شود.

مجدآرا خاطرنشان کرد: کشورهایی که در این همایش شرکت می‌کنند از کشورهای پیشرفته در ورزش همگانی هستند و موارد مختلف در مورد توسعه ورزش همگانی در این بحث و تبادل نظر می‌شود.
وی با اشاره به تدوین سند تحول و بیان اینکه فدراسیون ورزش‌های همگانی به عنوان یک فدراسیون معین و وسعت بسیار بالاهیچ موقع نمی‌تواند بدون برنامه کار کند افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و استفاده تجارب کارشناسان متخصص رشته همگانی در ایران، سند توسعه‌ای برای این فدراسیون تنظیم و در پی آن نیز شورای راهبری آن فعال شد.
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی خاطرنشان کرد: بر اساس یک ارزیابی در فدراسیون به این رسیدیم که تمام طرح‌های که زمینه ورزش همگانی برگزار می‌شود باید در استان‌ها نیز درقالب سند، تحول، تعالی و آینده‌نگری تنظیم شود و درپی آن نیز با چهارهزار نفر ساعت کار و این سند تنظیم و به تمام استان‌ها ارسال شد.
مجدآرا خاطرنشان کرد: برمبنای اجرای سند توسعه، تحول، تعالی و آینده‌نگری که فعالیت‌های ورزش همگانی براساس آن دنبال می‌شود امروز در وضعیت خوبی بوده و حتی از برنامه‌ها نیز جلو هستیم.
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با بیان اینکه سند تحول، تعالی و آینده‌نگری به عنوان یک شاقول در ورزش‌های همگانی برای ایجاد شادی، نشاط و حوصله کار در مردم است افزود: فارس از استان‌هایی است که از لحاظ برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها در این سند گام‌های موثری برداشته است.
وی بیان کرد: زمانی که رتبه هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس از هجدهم در سال 91 با اختلاف کمی به رتبه سوم در سال 94 می‌رسد، مطمئن هستیم امسال نیز در اجرای سند تحول این استان همچون گذشته موفق بوده با توجه به برنامه‌ریزی خوب سیروس پاک فطرت رئیس این هیئت به رده بالاتری ارتقا می ‌یابد.
مجدآرا با اشاره به اینکه شهر شیراز و استان فارس یک استان بین‌المللی و پایلوت در ورزش‌های همگانی معرفی شده تصریح کرد: در سال 94 پس از برگزاری دوره‌ بین المللی مدیریت و رهبری در ورزش‌های همگانی در کنگره آسیایی ورزش همگانی از این دوره و موفقیت در برگزاری آن توسط رئیس تافیسا قدردانی شد که این نشان از موفقیت فارس و شیراز در ورزش همگانی است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی به موفقیت‌های ورزش همگانی در فارس و اجرای سند تحول اشاره و خاطرنشان کرد: این سند تحول توسط محمدعلی افشانی استاندار به عنوان سفیرورزش‌های همگانی ، حیرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان در شورای عالی ورزش همگانی به تصویب رسیده و باید در تمام شهرستان‌ها اجرایی شود تا بتوانیم آن را به عنوان الگویی موفق معرفی کنیم.
نظرات بینندگان