کد خبر: ۱۰۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۲۶ آبان ۱۳۹۵

تمهيدات ترافيكي روز اربعين حسيني اعلام شد

رئيس پليس راهور استان تمهيدات ترافيكي روز اربعين حسيني در كلان شهر شيراز را اعلام كرد.
به گزارش شیرازه، سرهنگ مصطفي عباسي رئيس پليس راهور فارس گفت: به منظور تسهيل در امر آمد و شد شهروندان و عزادارن اباعبدالله الحسين (ع) در روز اربعين حسيني، تمهيدات ترافيكي در چند خيابان منتهي به حرم مطهر حضرت احمد ابن موسي شاه چراغ (ع) و حضرت سيد علاء الدين حسين (ع) اجرا مي شود.

وي در اين خصوص توضيح داد: اين مسير ها عبارتند از ميدان شهرداري به سمت خيابان پيروزي،‌ تقاطع مشير به سمت تقاطع پيروزي، تقاطع مصدق به سمت سه راه احمدي، تقاطع پيروزي به سمت حرم شاهچراغ (ع)، تقاطع شاهزاده قاسم به سمت حرم شاهچراغ (ع)، سه راه آستانه در بلوار به سمت حرم سيد علاء الدين حسين (ع)، سه راهي دروازه قصاب خانه به سمت حرم سيد علاء الدين (ع)، تقاطع دروازه كازرون به سمت تقاطع مشير و ابتداي خيابان توحيد از سمت خيابان زند به سمت تقاطع مشير.

رئيس پليس راهور استان فارس از شهروندان در خواست كرد: از تردد با وسایل نقلیه شخصی در محدوده های ترافيكي مشخص شده در اين روز خودداری و حتي المكان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

سرهنگ عباسي همچنين به رانندگان توصيه كرد؛ از توقف در مسیر های مشخص شده خودداری و با توجه به استقبال گسترده مردم عزیز و خطرات ترافیکی مراقب تردد عابرین پیاده باشند.

رعایت سرعت مطمئنه و توجه لازم و کافی به جلو را در این روز از ديگر توصيه هاي رئيس پليس راهور استان به رانندگان بود و وي از رانندگان درخواست كرد: از عبور با وسائل نقلیه از بین دستجات عزاداری و سوار كردن اشخاص روي ركاب و قسمت هاي بيروني وسايل نقليه خودداري كنند.

وي از مسئولان هئيت ها نيز درخواست كرد: به منظور تسهيل در آمد و شد وسائل نقليه، نصب داربست و ايجاد ايستگاه هاي صلواتي به گونه اي انجام شود كه مشكلي براي سطح سواره رو و پياده رو و ديگر مشكلات ترافيكي براي عابرين عزادار و وسايل نقليه فراهم نشود و در هنگام پخش نذورات نيز طوري برنامه ريزي شود كه از ايجاد گره هاي ترافيكي جلوگيري شود.

رئيس پليس راهور استان فارس همچنين از اين عزيزان درخواست كرد؛ هر هئيت افرادی را بعنوان هميار پليس با لباس مرتب و كاور مخصوص تعيين نمايد تا با كمك عوامل راهور در سهولت وروانی ترافيك انجام وظيفه كنند.

سرهنگ عباسي از شهروندان و عزاداران ابا عبدالله درخواست كرد؛ با خدمت گذاران خود در پليس راهور همكاري لازم را براي انتظام بخشي هرچه بيشتر و رواني ترافيك به عمل آورند.

نظرات بینندگان