کد خبر: ۱۰۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۲۶ آبان ۱۳۹۵
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز خبرداد:

برپایی بیش از 500 برنامه به مناسبت هفته بسیج درشیراز

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز گفت: سپاه ناحیه بقیه الله شیراز با بیش از 500 ویژه برنامه در 600 پایگاه محلات، اقشار، دانش آموزی، اصناف به استقبال هفته بسیج می رود.
برپایی بیش از 500 برنامه به مناسبت هفته بسیج درشیراز به گزارش شیرازه، سرهنگ پاسدار محمد جعفر دوستدار بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رویکرد برنامه های هفته بسیج بصیرت افزایی و معرفی دستاوردهای بسیجیان در تمامی ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی است که از 500 برنامه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی 24 یادواره، 45 نشست روشنگری، 66 مسابقه ورزشی، و 390 برنامه عمومی از یکشنبه 30 آبان ماه تا ششم آذر در شیراز اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: ترویج گفتمان رهبری از سوی نخبگان و اساتید، حضور فرهیختگان علمی در مساجد و مراکز علمی، نمایشگاه تولیدات اقتصادی مقاومتی و نیز 24 یادواره در محلات و در کنار خانواده شهداء از جمله برنامه های هفته بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز افزود: از دیگر برنامه های هفته بسیج از سوی این ناحیه غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا، حضور سازمان یافته بسیجیان درمصلای نماز جمعه، نمایشگاه کارهای خودمانی با موضوع اقتصاد مقاومتی، حضور راویان دفاع مقدس در مدارس، نشست بصیرتی با موضوع مادران پرچمدار مقابله با جنگ نرم در فضاهای آموزشی است.

سرهنگ پاسدار دوستدار بیان داشت: افتتاح مهدکودک امیدان فردا، اجرای طرح آغاز کار دبستان انقلاب اسلامی با مشارکت شورای آموزش و پرورش و فرمانداری، سرکشی از آسایشگاه جانبازان، نمایشگاه بسیج و فرهنگ عاشورایی به زبان های مختلف و نیز همایش بسیج، حجاب یار شفیق دختران و توزیع ویژه نامه مضرات لوازم آرایشی از جمله برنامه های هفته بسیج از سوی این ناحیه است.

وی در مورد اجتماع با شکوه راهپیمای اربعینان حسینی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) در روز یکشنبه 30 آبان ماه جاری گفت: شرکت کنندگان در راهپیمایی از ساعت 9 صبح از چهار مسیر شامل میدان امام حسین، شهدا، چهارراه نمازی، خیابان شهید دستغیب و 9 دی، و نیز میدان ولیعصر، دروازه سعدی، لطفعلی خان زندن و سه راه احمدی، همچنین احمدی نو، شاهزاده قاسم، و میدان امام حسن مجتبی(ع) فخرآباد، دروازه کازرون و درحرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) تجمع می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز اظهار داشت: درطول مسیر راهپیمایی توزیع شربت، واکس زدن کفش ها که تداعی کننده پیاده روی نجف تا کربلا در شیراز اجرای می شود.

سرهنگ پاسدار دوستدار خاطرنشان کرد: برای نخستین بار با استقرار موکب درمسیر زائران خارجی که از کشورهای افغانستان، پاکستان، بنگلادش و هند قصد عزیمت به کربلای معلی را دارند و در ابتدا ورود آنان به نی ریز و سپس در نورآباد و رستم از تمامی امکانات رفاهی بهره مند می شوند.

انتهای پیام

نظرات بینندگان