کد خبر: ۱۰۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۷ آبان ۱۳۹۵

به شماره افتادن نفسهای مردم درسایه بی تدبیری دولت امید

همه ساله و با فرار رسیدن فصل سرما و کمبود نزولات جوی در فصل پاییز هوای کلان شهرها از جمله؛ تهران، کرج، اصفهان، تبریز، اراک، مشهد و... نفس کشیدن را برای مردم سخت و طاقت فرسا می کند.
به گزارش شیرازه، این روزها هوای بیشتر کلان شهرهای کشورمان از جمله تهران و کرج به حدی  آلوده است که منجر به تعطیلی مهدکودک ها و مدارس ابتدایی شده است، این در حالی است که معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور در سفر خارجی به سر می برد.
به شماره افتادن نفسهای مردم درسایه بی تدبیری دولت امید
درست یک هفته پیش بود که وی به استان فارس آمد و جلساتی را برای جان بخشیدن به تالاب های خشکیده فارس با مقامات استان برگزار کرد و در آخرین برنامه خود در جمع اصلاح طلبان در مجتمع علمی آموزشی احسان شیراز، طی سخنانی مشکلات اقتصادی و معیشت مردم، اشتغال جوانان، آلودگی هوا و ... را بی خردان نسبت داد و از دولت آقای روحانی دفاع کرد.
این در حالی بود که در همان سفر یک روزه وی به شیراز و در جمع فعالان محیط زیست از کشته شدن کودک شیرازی توسط سگ های ولگرد محله جنوبی شهر اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: دراین باره چیزی نشنیده است، اما کشته شدن چند سگ که -شیرازه نیز آن را تایید نمی کند و طرفدار سک گشی نیست- وی و بازیگران و هنرمدان اصلاح طلب در فضای مجازی و صفخات شخصیشان با انتشار عکس های سلفی از خود و سگ، کشتن چند سگ رامحکوم می کردند.
یعنی کشتن چند سگ از کشته شدن کودکی بی گناه و داغدار شدن چند خانواده مهمتر است؟؟
حال چند سوال به نظر می رسد که معاون رئیس جهمور و رئیس سازمان محیط زیست باید پاسخگو باشند.
سوال اول؛ آیا آلودگی کنونی هوا در کلان شهرها به دولت های قبل مربوط می شود، یا عدم برنامه ریزی دولتمردان کنونی؟؟
سوال دوم؛ تاکی باید دیگران رابه عنوان مقصر مشکلات عدیده کنونی در جامعه معرفی کنید؟؟
سوال سوم؛ تاکی قرار است مقصر آلودگی هوا را بنزین تولید داخل، گرد و غبار کشورهای همسایه و همین طور وارنگی هوا معرفی کنید؟؟
و در آخر بنا بر گزارش ها این روزها که مردم در هوای بشدت آلوده نفس می‌کشند خانم رئیس ترجیح داد به جای تدبیر برای حل مشکل آلودگی هوا به مراکش سفر کند.

نظرات بینندگان