کد خبر: ۱۰۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۲۷ آبان ۱۳۹۵
فرمانده سپاه شهرستان مُهـر خبر داد:

یادواره شهدای اهل سنت جنوب استان فارس در گله‌دار برگزار می شود

فرمانده سپاه شهرستان مُهـر گفت: یادواره شهدای اهل سنت جنوب استان فارس در بخش گله‌دار شهرستان مُهر برگزار خواهد شد و این یادواره ویژه ۵ شهرستان جنوبی استان فارس با حضور شخصیت‌های استانی و کشوری با وحدت و یکپارچگی اهل سنت و شیعه برگزار خواهد شد.

به گزارش شیرازه به نقل از سرویس اجتماعی عصر مُهـر، عصر امروز چهارشنبه سرهنگ دوم پاسدار محمد رسول رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج گفت: هفته بسیج با شعار انقلابی گری و خدمت گذاری آغاز خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان مهر افزود: از زمانی که این نهاد مقدس در آذرماه ۵۸ به دست بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی کاشته شد تا امروز راه‌های پرفرازونشیبی را طی کرده است و امروز به برکت خون شهدا به یک درخت تنومند تبدیل‌شده است که شاخه‌های این درخت در سراسر ممالک اسلامی به‌ویژه منطقه خاورمیانه مشهود است و امروز شاهد صدور انقلاب و بیداری اسلامی هستیم.

سرهنگ رضایی ادامه داد: فرهنگ بسیج برگرفته از اصول اصلی خط فکری حضرت امام و اندیشه مقام معظم رهبری است که مهم‌ترین اندیشه اصل وحدت و استکبارستیزی و اصل استقلال و آزادگی است.

این عضو شورای تأمین شهرستان مهر خاطرنشان ساخت: فرهنگ بسیج برگرفته از مکتب عاشورا است و فعالیت‌های بسیجیان از زمان تشکیل سازمان بسیج تاکنون در راستای حرکت آقا اباعبدالله الحسین علیه‌السلام ویارانش در ادامه قیام عاشورا است و اولین مصداق هر بسیجی روحیه جهادی و انقلابی است.

رضایی ادامه داد: حضرت اباعبدالله در آن روز شعار هیهات من الذله سر داد و در برابر استکبار آن روز ایستادگی کرد و از اعتقادات و دین دست برنداشت و اصلاح دین و امربه‌معروف و نهی از منکر این شعار را سر داد و بسیجیان ما نیز در هر برهه از زمان به آقا اباعبدالله الحسین (ع) اقتدا کردند و به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند.

فرمانده سپاه شهرستان مهر تصریح کرد: هرجایی که انقلاب و نظام نیاز به بسیج داشته است بسیج ورود کرده است و عرصه و محدوده بسیج به یک عرصه خاص محدود نخواهد شد بلکه در همه زمینه‌ها و در هرجایی که انقلاب و نظام نیاز داشته باشد بسیج در آن محل و مکان حضور خواهد یافت و به‌فرمان رهبر لبیک گفته و در جنگ سخت و نرم و در عرصه‌های دفاعی و تهاجمی، امنیتی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ورود کرده و در برابر جبهه‌های استکبار تا قیام قیامت قد علم خواهند کرد.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان ساخت: سپاه شهرستان مهر در هفته بسیج بیش از ۱۱۰ برنامه برگزار خواهد کرد که با همراهی بسیجیان، مردم و مسئولین شهرستان در انجام این برنامه‌ها به‌گونه‌ای عمل خواهیم کرد که نشان‌دهندهٔ اقتدار، عظمت انقلاب، نظام و ملت ایران اسلامی باشد و نشان‌دهندهٔ عظمت این نهاد مقدس در برابر کفر و استکبار باشد و امیدواریم در مقابل دشمنان به‌گونه‌ای عمل کنیم که باعث ناامید شدن دشمنان نظام و انقلاب شود.

سرهنگ رضایی گفت: اولین روز از هفته بسیج مزین شده است با اربعین حسینی و شاهد حضور حسینی و باشکوه مردم عزیز هستیم در گلزارهای شهدا و امام زادگان که به صوت پیاده‌روی خواهد بود و این برنامه با شعار "بسیج پژواک ندای زینب (س)" برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه مهر در ادامه صحبت‌های خود بیان داشت: در طول هفته بسیج یادواره شهدا، آبروی محله و برنامه‌ها و نشست‌های بصیرتی، ورزشی، حلقات صالحین، هیئت عاشقان ولایت، جلسات هیئت موعود و تجلیل از بسیجیان و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا در طول هفته بسیج در سطح حوزه و پایگاه‌های مقاومت برگزار خواهد شد.

وی گریزی هم به اقتصاد مقاومتی زد و گفت: در خصوص اقتصاد مقاومتی طرح‌هایی در دست بررسی و افتتاح خواهیم داشت و در زمینه‌های آموزش کلاس‌هایی در جهت تقویت بسیجیان به جهت نظامی و ارتفاع توان رزم در طول برنامه‌های هفته بسیج خواهیم داشت.

این مسئول در ادامه به همایش ۵ آذرماه اشاره کرد و گفت: در ۵ آذر بسیجیان با شعار "بسیج انقلابی گری و اقتدار جهانی" در بخش مرکزی شهرستان حضور خواهند یافت و اقتدار بسیجیان را به رخ دشمنان قسم‌خورده خواهیم کشید.

رضایی خاطرنشان ساخت: یادواره شهدای اهل سنت جنوب استان فارس در بخش گله‌دار برگزار خواهد شد و ویژه ۵ شهرستان جنوبی استان فارس با حضور شخصیت‌های استانی و کشوری با وحدت و یکپارچگی اهل سنت و شیعه برگزار خواهد شد و در برابر هجمه‌های دشمن ایستادگی خواهیم کرد.

رضایی فرمانده سپاه شهرستان مُهـر در پایان گفت: رسانه‌ها بخش بسیار مهمی از وظایف و تکالیفی که نظام و انقلاب دارند را دنبال می‌کنند و رسانه‌ها در عرصه جنگ سخت و جنگ نرم مهم‌ترین نقش را رسانه‌ها ایفا می‌کنند و رسانه‌ها یکی از بخش‌های مهم جامعه هستند که می‌تواند تأثیرگذار باشند و امیدواریم که همانند گذشته در اجرای رسالتشان پایبند بوده و نقش خود را به احسن وجه ایفا کنند.

پایان پیام/۲۲۴۲۲۴


نظرات بینندگان