کد خبر: ۱۰۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۲۸ آبان ۱۳۹۵

تجمع بزرگ «مدافعان حرم» در اقلید

همزمان با 5 آذر ،روز بسیج تجمع بزرگ «مدافعان حرم» در اقلید برگزار میشود.

به گزارش شیرازه به نقل از کلیدفارس؛سرهنگ پاسدار موسی زارعی،فرمانده بسیج سپاه اقلید در جمع خبرنگاران   ضمن تسلیت  اربعین حسینی گفت:هفته بسیج امسال که مقارن با ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع)شده است به نام بسیج  انقلابی و خدمتگزار است و رنگ و بوی حسینی دارد.

 و ی از اجرای بیش از 200 ویژه برنامه در این هفته خبرداد وافزود:تجمع بسیجیان  در روز جمعه 5 آذر ماه با نام مدافعان  با حضور اقشار مختلف بسیج در حوزه های مربوطه و حرکت به سمت مصلای نمازجمعه این شهرستان همراه با شعار ها و سرودهای حماسی و نوحه خوانی انجام می شود .

زارعی تصریح کرد:حضور سازمان یافته و منظم اقشار بسیج در مصلا و مداحی –نوحه سرایی و سخنرانی و گزارش اقدامات بسیج طی یک سال گذشته از جمله این برنامه بزرگ و حماسی است.

​فرمانده بسیج سپاه اقلید ادامه داد:هجمه فرهنگی که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بر روی قشر نوجوان و جوان ما دارند بیشتر برنامه های هفته بسیج شامل دانش آموزان و دانشجویان است   و برنامه هایی همچون بصیرت افزایی در مدارس و دانشگاهها و نشست های بصیرتی –روشنگری در خصوص انقلابی بودن و انقلابی ماندن برای مقابله با استکبار جهانی، آشنایی بسیجیان قشر جوان و نوجوان با فرهنگ ایثار و شهادت از طریق حضور و برگزاری یادواره شهداء پایگاه محور و حوزه محور و محله ای و... برگزار خواهد شد.


سرکشی از خانواده های معظم شهداء جانبازان بالای 70 درصد از برنامه های هفته بسیج و درمجموع آنچه حضور همه جانبه بسیجیان شهرستان در تمام برنامه ها از پیش تعیین شده و برنامه ریزی شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:بسیجیان و مسئولین بسیجی  می توانند اهداف انقلاب را دنبال کنند و خدمتگزار مردم باشندو بسیج یکی از برکات انقلاب و از پدیده های بسیار شگفت آور و مخصوص این انقلاب است که این هم یکی از آن برکاتی  است که امام بزرگوار ما با دید الهی خود با حکمتی که خداوند متعال به او ارزانی کرده بود برای کشور و ملت و انقلاب به یاد گار گذاشت.

نظرات بینندگان