کد خبر: ۱۰۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۳ - ۲۹ آبان ۱۳۹۵
رئيس پليس راهور استان فارس:

تمهيدات ترافيكي در چند خيابان منتهي به حرم مطهرشاهچراغ در اربعین اجرا می شود

رئيس پليس راهور استان فارس تمهيدات ترافيكي روز اربعين حسيني در كلان شهر شيراز را اعلام كرد.

.

به گزارش شیرازه، سرهنگ مصطفي عباسي گفت: با هدف تسهيل در آمد و شد شهروندان و عزادارن اباعبدالله الحسين(ع) در روز اربعين حسيني، تمهيدات ترافيكي در چند خيابان منتهي به حرم مطهر حضرت احمد ابن موسي(ع) و حضرت سيد علاء‌الدين حسين(ع) اجرا مي‌شود.

وي ادامه داد: روز اربعين از ميدان شهرداري به سمت خيابان پيروزي،‌ تقاطع مشير به سمت تقاطع پيروزي، تقاطع مصدق به سمت سه راه احمدي، تقاطع پيروزي به سمت حرم شاهچراغ(ع)، تقاطع شاهزاده قاسم به سمت حرم شاهچراغ(ع)، سه راه آستانه در بلوار به سمت حرم سيد علاء‌الدين حسين (ع)، سه راهي دروازه قصاب خانه به سمت حرم سيد علاء‌الدين (ع)، تقاطع دروازه كازرون به سمت تقاطع مشير و ابتداي خيابان توحيد از سمت خيابان زند به سمت تقاطع مشير، تمهيدات ترافيكي اعمال مي‌شود.

رئيس پليس راهور استان فارس از شهروندان در خواست كرد كه از تردد با وسایل نقلیه شخصی در محدوده‌های ترافيكي مشخص شده در اين روز خودداری كرده و حتي‌المكان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

عباسي همچنين به رانندگان توصيه كرد كه از توقف در مسیرهای مشخص شده خودداری كرده و با توجه به استقبال گسترده مردم و خطرات ترافیکی، مراقب تردد عابرین پیاده باشند.

رئيس پليس راهور استان از رانندگان درخواست كرد كه از عبور با وسائل نقلیه بین دسته‌هاي عزاداری و سوار كردن اشخاص روي ركاب و قسمت‌هاي بيروني وسايل نقليه خودداري كنند.

وي از مسئولان هئيت‌ها نيز خواست كه با هدف تسهيل در تردد وسائل نقليه، نصب داربست و ايجاد ايستگاه‌هاي را با مكان‌يابي مناسب دنبال كنند تا از بروز هرگونه مشكل ترافيكي ممانعت شود.

رئيس پليس راهور استان فارس همچنين از مسئولان هيئات مذهبي خواست تا افرادي را به‌عنوان هميار پليس معرفي كنند كه با استفاده از لباس و كاور مشخص، با عوامل راهور در تسهيل تردد، همكاري داشته باشند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان