کد خبر: ۱۰۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۲۹ آبان ۱۳۹۵
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس خبرداد:

اجرای طرح تحول سلامت هزینه یبماران بستری را 5 درصد کاهش داده است

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان فارس گفت: با اجرای طرج تحول سلامت هزینه بیماران بستری دربیمارستان ها از 10 درصد به 5 درصد کاهش یافته است.

به گزارش شیرازه، سهراب مختاری ظهرامروز در اجرای طرح تحول سلامت هزینه یبماران بستری  را 5 درصد کاهش  داده استحاشیه 29 آبان ماه سالروز تصویب قانون کار جمهوری اسلامی درجمع کارگران اظهار داشت:  اجرای طرح تحول سلامت  هرچند که بدون عیبب واشکال نبوده ولی یکی از طرح موفقی که بسیاری ازمشکلات درمانی  بیماران را  کاهش داده است.

 وی خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح تحول سلامت درسال 92 حدود 375 میلیاردتومان ودر سال  94 به  750 و در سال جاری نیز  هزارو 230 میلیارد تومان از سبد دولت پرداخت شده است.

مختاری با اشاره به اینکه قانون کار مانند دیگر قوانین  توسط انسان ها تدوین وتصویب شده و در هرقانونی ایرادهای  ویژه خود را دارد، افزود: امنیت شغلی کارگران در گرو افزایش مهارت و تلاش بیشتر است  وکارفرمایان نیز باید به اصول مدیریتی آگاهی بیشتر داشته باشند.

وی بیان داشت: استفاده صحیح ازعلم، تجربه مدیریت درکارخانه ها، احترام به اصل مالکیت و رویکرد بخش خصوصی به تولید و نیز حفظ نظام بازار مبتنی برعرضه و تقاضا و تنظیم ثروت اقتصادی درسطح جامعه و توجه به نیروی کار و افزایش مهارت های فنی مهم ترین اهداف رسیدن به توسعه پایدار است.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی فارس اضافه کرد: جامعه کارگری و کارفرمایی درکنار انقلاب اسلامی، ولایت و رهبری هستند وبرای عمران و آبادانی کشور همراه با دیگر اقشار مولد جامعه از تمامی ظرفیت و توان خود استفاده می کنند تا جامعه اسلامی به اهداف خود برسد. 

علی راستگو دبیراجرایی خانه کارگر تشکیلات فارس در این مراسم نیز گفت: کارگرانی که با دریافت حقوق ماهیانه اندک قادر به اداره زندگی خود وخانواده شان نیستند، و اگر درچنین شرایطی مشکلات معیشیتی را برطرف نمایند باید به عنوان کارشناسی اقتصادی از آنان نام برد.

دبیراجرایی خانه کارگر تشکیلات فارس در این جلسه از طرح پزشک خانواده انتقاد کرد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان