کد خبر: ۱۰۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۲۹ آبان ۱۳۹۵
به مناسبت اربعین حسینی

ویژه برنامه «سوز عشق» در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود

در روز اربعین جمعی از هنرمندان شیرازی ویژه برنامه "سوز عشق" را در حرم حضرت شاهچراغ (ع) اجرا می‌کنند که شامل اجرای آثار هنری در قالب نقاشی و بداهه‌نویسی با موضوع اربعین است.
به گزارش شیرازه، حرم حضرت شاهچراغ و سیدمیرمحمد (ع) به مناسبت اربعین حسینی سیاهپوش شد و برای این روز ویژه‌برنامه‌هایی در نظر گرفته شده که از آن جمله می‌توان به قرائت زیارت اربعین و سوگواری عزاداران اشاره کرد. 

ویژه برنامه‌های سوگواری از ساعت 10 صبح با نوای حاج امیر یقطین و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)  حاج خلیل نگهبان، حاج نجف روستا و حاج سید عباس انجوی در رثای حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و شهدای کربلا  آغاز می‌شود. 

همچنین در روز اربعین جمعی از هنرمندان شیرازی ویژه برنامه "سوز عشق" را در صحن امام جواد (ع) اجرا می‌کنند که شامل اجرای آثار هنری در قالب نقاشی و بداهه‌نویسی با موضوع اربعین است. علاوه بر آن در رواق فرهنگی حرم مطهر، برنامه نقاشی کودکان با موضوع کربلا و اربعین اجرا می‌شود. 

 براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سوگواران حسینی در روز اربعین در قالب دسته‌جات و هیئات عزاداری به سمت آستان مقدس شاهچراغ(ع) راهپیمایی و در حرم مطهر به عزاداری یکپارچه می‌پردازند.

راهپیمایی بزرگ سوگواران حسینی در این روز از ساعت 9 صبح از چهار مسیر به سمت حرم شاهچراغ (ع) صورت می‌گیرد که شامل مسیر شماره یک میدان امام حسین(ع)، بلوار لطفعلی خان زند، میدان شهدا، چهار راه نمازی، خیابان شهید دستغیب، خیابان 9 دی و حرم مطهر شاهچراغ-مسیر شماره دو میدان ولیعصر، دروازه سعدی، خیابان لطفعلی‌خان زند، سه‌راه احمدی و حرم مطهر- مسیر شماره سه خیابان احمدی نو، خیابان شاهزاده قاسم و حرم مطهر و  مسیر شماره چهار میدان امام حسن مجتبی(ع) فخرآباد، دروازه کازرون و حرم مطهر است. 

انتهای پیام/ 
 


نظرات بینندگان