کد خبر: ۱۰۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۸ - ۳۰ آبان ۱۳۹۵

بیانیه بسیج دانشجویی در مورد هفته بسیج

بسیج دانشجویی سپیدان در بیانیه خود به مناسبت هفته بسیج نوشت: هیهات منّا الذله، هیهات از آنکه جوانان انقلابی بگذارند گرگ صفتانه انقلاب را بدرید .

به گزارش شیرازه  بسیج دانشجویی سپیدان به مناسبت هفته بسیج یسانیه ای صادر کرده است.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

یا ایها النبی اتق الله ولا تطع الکافرین و المنافقین ان الله کان علیما حکیما(سوره مبارکه الاحزاب ایه 1)

ای پیامبر تقوای الهی پیشه کن و از کافران و منافقان اطاعت مکن که خداوند عالم و حکیم است

امروز 28 آبانماه سال یکهزارو سیصد و نود وپنج هجری شمسی که در آستانه هفته بسیج هستیم ،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان سپیدان بر آن شد تا همچون انقلابیون و بسیجیان 57 وارد عرصه عمل شود و اعلام کند دانشجویان بسیجی و انقلابی شهرستان سپیدان همان پنجاه و هفتی هایی هستند که بر راه و آرمانهای امام راحل عزیزمان ایستادند،همانهایی که جّرثومه فساد آمریکایی را در 13 آبان برچیدند همانهایی که علیه یزید زمان صدام لعنت الله علیه به پا خواستند ودفاع جانانه نمودند بله همانهایی که همین امروز هم نانوآفریده اند، هسته ای آفریده اند، موشک به فضا فرستاده اند. همانها که امروز شهید محسن ماندنی وشهید محمد صاحبکرم شدند شهدایی که در فراتر از مرزهای جغرافیایی برای دفاع از قرآن و عترت و اهل بیت سلام الله علیها آسمانی شدند.

دانشجویان انقلابی ای که امروز گوش به امر ولی زمانشان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی دارند، رهبر فرزانه ای که معلم است و ما دانشجویان شاگردان مکتب ایشان هستیم .

رهبری که گفتمان انقلابی را فریاد می زند،انقلابی گری، انقلابی بودن و انقلابی ماندن را اعلام می کند و حال من دانشجو دیگر باید بدانم چه باید بکنم .

پنج شاخصه ای که حضرت امام خامنه ای در چهارده خرداد امسال بیان فرموده اند را جهت یادآوری به خودم و شما بیان می نمایم تا اگر دانشجویی ، طلبه ای، مسئولی خفته است بیدار شود.

پایبندی به مبانی و ارزشهای انقلاب: مبانی اساسی ما مبانی امام (ره) است اگر این پایبندی وجود داشت حرکت ، حرکت مستمر و مستقیم خواهد بود، در تندباد حوادث این حرکت تغییر پیدا نمی کند... نقطه مقابل این پایبندی عملگرایی افراطی است. یعنی هر روزی به یک طرف رفتن، هر حادثه ای انسان را به یکطرف کشاندن .

هدف گیری ارمانهای انقلاب: بعضی سعی می کنند جامعه و جوان های مارا دچار نا امیدی کنند، بگویند آقا فایده ای ندارد، نمی شود، نمی رسیم،... شاخص دوم این است که هرگز منصرف نشویم از رسیدن به ان اهداف بلند و آرامان های بلند. تسلیم نشویم در مقابل فشارها.

پایبندی به استقلال کشور: استقلال سیاسی معنا یش این است که ما در زمینه ی سیاسی فریب دشمن را نخوریم ... استقلال فرهنگی که از همه مهمتر است در این است که سبک زندگی را سبک زندگی اسلامی ایرانی انتخاب بکنبم ... و استقلال اقتصادی هضم نشدن در هاضمه ی اقتصاد جامعه ی جهانی است .

حساسیت در برابر دشمن: باید دشمن را شناخت ، نقشه اورا فهمید، از تبعیت دشمن سر باز زد این شاخص چهارم، این عدم تبعیت را قرآن ((جهاد کبیر)) نام نهاده است.

تقوای دینی و سیاسی: این که گفته شد باید به آرمانها پایبند بود، اسلام اینهارا از ما خواسته است. این یک تکلیف دینی است تقوای سیاسی هم همراه همین است. تقوای سیاسی یعنی انسان از لغزشگاهایی که دشمن میتواند از آن استفاده بکند، پرهیز بکند.

و اما همه این اهداف و شاخصه های پنج گانه که از کلام رهبر فرزانه مان اختصار گردید، همان گونه که بیان شد مستلزم این است. که ما خوب دشمن را بشناسیم ، مثلا آن شخصی که در فلان دانشگاه پایش را روی پرچم آمریکا و اسرائیل نمی گذارد و با آن حرکت زننده مثل بوزینه ای از قفس گریخته از نرده ها بالا می رود تا کی می خواهد جیره خوار آمریکا و اسرائیل باشد. به این شخص باید گفت توکه خودرا اهل فهم میدانی باید بدانی زشتی کلامت و افکارت از زشتی رفتارت می بارد.

این ها همه نمونه های بارز لیبرال هایی هستند که نان انقلاب را میخورند و جای دیگر دمشان را تکان می دهند، در زیر سایه درخت تنومند انقلاب نشسته اند اما می خواهند از این تنه درخت نردبان بسازند تا کدخدای ناکجا خرابشان از آن بالا رود ولی باید این ایادی صهیونیسم و آمریکایی بدانند خود و اربابانشان  در باتلاق اعمالشان فرو خواهند رفت .

هیهات منّا الذله، هیهات از آنکه جوانان انقلابی بگذارند گرگ صفتانه انقلاب را بدرید و انقلابیون آگاه اند و خوب دشمن را می شناسند، همه ی آنهایی که در BBC و VOA پارس می کنند یا موریانه صفتانی که به خیال خودشان نفوذ کرده اند و یا آنانی که شعار مانمی توانیم را در بین جامعه و جوانان سرمی دهند همه و همه شیاطینی هستند که کمر به دشمنی و نابودی انقلاب بسته اند.

غافل ازانکه ملت ایران و جوانان انقلابی در زیر سایه ی امام زمان(عج الله تعالی فرجه شریف) و نایب برحقش ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مدظله العالی) بیدارند و همچون همیشه برائت خود را از آمریکا و صهیونیسم  و ایادیشان را باصدای بلند فریاد خواهند زد که :   مرگ بر آمریکا

نظرات بینندگان