کد خبر: ۱۰۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵

دانشگاه علوم پزشکی و میانشهر فسا میزبان چهار شهید گمنام

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فسا گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری 4 شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با 28 صفر سالروز ارتحال حضرت محمد(ص) در شهرستان فسا برگزار می شود.

به گزارش شیرازه ؛ به نقل از فسایی، سرهنگ علی شیبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فسا در نشست خبری هفته بسیج گفت: بسیج منحصر به 8 سال دفاع مقدس نیست بلکه امروز در تمام عرصه ها بخصوص در عرصه های فرهنگی و اقتصادی فعال است گفت: بسیج در اقتصاد، فعال و پویا است و این توان را دارد در برنامه های اقتصادی که همان بسیج سازندگی است شرکت کند. 

وی به اجرای 150 برنامه در هفته بسیج در شهرستان فسا اشاره کرد و افزود: برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت با محوریت بسیج و انقلاب گری، اعزام گروه های جهادی، ویزیت رایگان بیماران، اعزام تیم های سیار خدمات درمانی و بهداشتی، برگزاری یادواره شهدا در نقاط مختلف شهرستان به نقاط محروم، برپایی نمایشگاه صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی و تجلیل از نخبگان علمی و فرماندهان برتر از جمله برنامه های این هفته است.

وی در ادامه با اعلام خبر تشییع و خاکسپاری چهار شهید گمنام در فسا اظهار داشت: مراسم تشییع و خاکسپاری 4 شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با 28 صفر سالروز ارتحال حضرت محمد(ص) در شهرستان فسا برگزار می شود.

وی افزود: پیکر مطهر این شهدا پس از برگزاری آئین باشکوه وداع و تشییع، در دانشگاه علوم پزشکی فسا و شهر میانشهر به خاک سپرده می شود.




نظرات بینندگان