کد خبر: ۱۰۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵
به مناسبت هفته بسیج؛

دیدار بسیجیان و پاسداران سپاه نی ریز با امام جمعه

دیدار و گفتگو بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه نی ریز با امام جمعه شهرستان نی ریز به مناسبت هفته بسیج صورت پذیرفت.

به گزارش شیرازه به نقل ار نبض نی ریز؛بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه نی ریز بمناسبت هفته بسیج با امام جمعه محترم شهرستان و نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان در محل دفتر امام جمعه دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار جانشین محترم فرماندهی سپاه نی ریز ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب و هفته بسیج به حاضران در جلسه بخصوص امام جمعه محترم شهرستان نی ریز، هفته بسیج را یادآور رشادتها و از خودگذشتگیهای رزمندگان دانست و گزارشی از برنامه های انجام شده و برنامه هایی که در روز های آتی برگزار خواهد شد را به سمع و نظر حاضرین در جلسه رسانید.

سرگرد طحان اظهار داشت: بسیج در کنار حضور نظامی و همکاری با سایر نیروهای مسلح؛ در عرصه های مختلف فرهنگی؛ سازندگی و علمی حضور پر شوری داشته و  در راه نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن کوشا بوده و در هر جامعه و اجتماعی وارد شود تحول عظیمی را به سمت معنویت به وجود خواهد آورد.

وی افزود: بسیج یک تفکر و اندیشه ناب است که در برهه های مختلف از انقلاب خونین خود دفاع و حمایت کرده و باعث شکست توطئه دشمنان شده است و در شهرستان نی ریز نیز سپاه و بسیج بازوی کارآمد امام جمعه و مردم می باشد.

در ادامه حضرت آیت الله سید محمد فقیه امام جمعه شهرستان نی ریز ضمن عرض تبریک این هفته که همراه با یاد و نام جانبازان ، رزمندگان و مزین به نام شهدا ، در بخشی از سخنانش گفت: در حرکتهای الهی و آسمانی هم اگر حمایت بسیج امت نباشد آن حرکت ابتر می ماند و امام (ره) می دانستند اگر انقلاب متصل به بسیج نباشد طولی نمی کشد که سقوط می کند و شکست می خورد و بدست طالبان قدرت و ثروت می افتد.

ایشان ابراز داشتند بسیج یک ارگان و نهاد نیست بسیج یک فرهنگ و طرز تفکر است و چون نهاد و ارگان نیست زمان و مکان و موقعیت جغرافیایی خاصی هم ندارد و در ادامه ایشان خلاصه ای از فرمایشات مقام معظم رهبری را برای بسیجیان و پاسداران بیان کرده و فرمودند امام با تأسیس بسیج انقلاب ما را برای همیشه تاریخ ماندگار کردند.

وی در جمع بسیجیان و پاسداران اظهار داشتند: فرهنگ و تفکر بسیجی، فرهنگ دین مداری، خدا محوری و ولایت مداری است و هرکس با فرهنگ عاشورا آشنا باشد و آن را عمل نماید بسیجی است..

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان گفت: امام بسیج را به عنوان لشکر مخلص خدا و میقات پابرهنگان و به عنوان شجره طیبه و به عنوان مدرسه عشق بیان کردند و امداد بسیج در هشت سال دفاع مقدس را رمز پیروزی و موفقیت دانسته و نیروی بسیج در فتنه های اخیر را مثمر ثمر دانستند.

خطیب جمعه نی ریز اضافه کردند غرض از راه اندازی بسیج فقط بعد نظامی نیست و بسیجی باید در همه عرصه ها نمونه باشد و حرف اول را بزند و بسیج را یک فرهنگ و طرز تفکر و اعتقاد بیان نمودند و به همین دلیل بسیجی و فرهنگ بسیجی مقدس است و باید این قداست را حفظ کنیم.وی افزودند بسیجی باید دارای قدرت فکر و تفکر قوی باشد و مسائل سیاسی روز را بتواند تحلیل کند ، تحقیق کند ، بسیجی نباید ساده اندیش و سطحی نگر باشد بسیجی باید اهل گذشت و ایثار و قانونمند در همه امور باشد.

در پایان سرگرد طحان تمامی برنامه های هفته بسیج را به سمع و نظر امام جمعه محترم رسانده و از ایشان برای شرکت در برنامه ها دعوت نمودند.








نظرات بینندگان