کد خبر: ۱۰۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵

انتخابات 96 درفارس کلید خورد

جلسه کارگاه آموزشی بخشداران و کارشناسان انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران وپنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری شیراز برگزار شد.
انتخابات 96 درفارس کلید خورد
به گزارش شیرازه ، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز  ، جلسه کارگاه آموزشی بخشداران و کارشناسان انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران وپنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری شیراز برگزار شد.
فرماندار شیراز گفت: با توجه به وضعیت بودجه‌ای و اعتبارات وزارت کشور، کار سختی را در انتخابات آتی پیش رو داریم.
حیدر عالیشوندی ظهر امروز در کارگاه آموزشی بخشداران و کارشناسان انتخابات هفت شهرستان استان فارس، اظهار داشت: با توجه به وضعیت بودجه‌ای و اعتبارات وزارت کشور، کار سختی را در انتخابات آتی پیش رو داریم.

وی افزود: بخشی از مطالبات فرمانداری‌ها هنوز پرداخت نشده است که با توجه به نزدیک شدن به دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتظار می‌رود برای برگزاری بهتر انتخابات، این امر از سوی استانداری پیگیری شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس نیز در این نشست گفت: از 29 اسفندماه 1395 ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شروع می‌شود و بنا است پیش از این زمان، کارگاه‌های آموزشی را برای عوامل اجرایی برگزار کنیم.

سید یحیی هاشمی افزود: امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌ شده تمام عوامل برگزاری انتخابات باید به مدت 24 ساعت آموزش ببینند.

وی گفت: در این کارگاه یک‌روزه در سه قسمت مباحث مربوط به دو انتخابات پیش رو به‌صورت جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرد و در کنار آن به مسائل کلی نیز پرداخته می‌شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس خطاب به حاضران در جلسه گفت: با وجودی که زمان بسیاری تا برگزاری انتخابات مانده است و قصد اعلام رسمی نداریم، اما در عمل کار شروع شده است.

 این کارگاه یک‌روزه با شرکت بخشداران و کارشناسان فرمانداری هفت شهرستان شیراز، سپیدان، خرامه، کوار، سروستان، فیروزآباد و مرودشت با هدف آشنایی آنان با مسائل مربوط به انتخابات در فرمانداری شیراز برگزار شد.

در این کارگاه تمام مسائل مربوط به پیش، حین و پس از انتخابات موردبحث و بررسی قرار گرفت و به نفرات شرکت‌کننده گواهی آموزشی اهدا شد.

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه 29 اردیبهشت‌ماه 1396 به‌صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان