کد خبر: ۱۰۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵

مادر شهید حمید لشنی به فرزند شهیدش پیوست

مرحومه فاطمه علیپور مادر شهید حمید لشنی ساعاتی پیش در سن 89 سالگی بر اثر کهولت سن در گذشت و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش شیرازه ؛ به نقل از صدای خرامه، شهید لشنی در سال 1361 جهت یاری رساندن رزمندگان اسلام از طریق بسیج به جبهه رفت و چند ماهی را در جبهه ها به خدمت پرداخت و به خانه برگشت و به کشاورزی مشغول شد.

وی در سال 1363جهت انجام خدمت سربازی، خود را به سپاه معرفی کرد و به عنوان پاسدار وظیفه به جبهه های جنوب اعزام گردید که پس از یک سال خدمت در تاریخ 18/11/1364 هنگام انتقال تجهیزات پدافند هوایی در منطقه آبادان به شهادت رسید.

http://sedaykherameh.ir/files/images/95-Azar/689752f3_4%20azar%20%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF%20%D8%AD%D9%85%DB%8C%D8%AF%20%D9%84%D8%B4%D9%86%DB%8C%201.jpg

وی در بخشی از وصیت نامه اش گفته بود:

از پدر و مادر و اقوامم می خواهم که برای من سیاه نپوشند، چون وقتی حسین(ع) شهید شد کسی نبود که برای او سیاه بپوشد، پرچم سبزی روی تابوتم بزنید و روی آن بنویسید(عاشق کربلا) چون من عاشق کربلا بودم، روی تابوتم گل نپاشید، چون در موقع اسیری روی اهل بیت خاکستر پاشیدند.

من باید به شما تبریک بگوییم که لیاقت داشتید که فرزندتان را به عنوان واسطه به پیش حسین ابن علی(ع) فرستادید. پدر جان! از اول که قدم در سرزمین کربلا، سرزمین خون و شهادت گذاشتم به دبیرستانی وارد شدم که معلمم، حسین و کتابم، قرآن است و کسی که می خواهد وارد این دبیرستان شود، اول باید خود را بسازد و بعد باید وارد کربلای حسین و دبیرستان شود.

تولد من زمانی خواهد بود که تیر دشمن به قلب نو شکفته من بخورد و قلبم را پاره پاره کند و بر روی خاک کربلا به خون آغشته شوم و زمانی جشن عروسی من خواهد بود که در کنار مزارم، صدای الله اکبر، یا حسین یا حسین، یا مهدی یا مهدی و یا زهرا شنیده شود.

مرحومه فاطمه علیپور مادر شهید حمید لشنی ساعاتی پیش در سن 89 سالگی بر اثر کهولت سن در گذشت و به فرزند شهیدش پیوست.

نظرات بینندگان