کد خبر: ۱۰۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵

رئیس‌جمهور همانند لغو یک سخنرانی‌ اکنون هم علم عزا به دست گیرد/ مجلس از حادثه برخورد قطارها به راحتی عبور نمی‌کند/ نیاز باشد آخوندی را استیضاح می‌کنیم

نماینده مجلس با بیان اینکه وزیر راه باید پاسخگوی حادثه برخورد قطارهای مسافربری باشد، گفت: نیاز باشد آخوندی را استیضاح می‌کنیم.
رئیس‌جمهور همانند لغو یک سخنرانی‌ اکنون هم علم عزا به دست گیرد/ مجلس از حادثه برخورد قطارها به راحتی عبور نمی‌کند/ نیاز باشد آخوندی را استیضاح می‌کنیم
به گزارش شیرازه، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با ابراز تسلیت به خانواده‌های کشته شدگان برخورد دو قطار مسافربری، خواستار پاسخگویی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در این زمینه شد.

وی با بیان اینکه حادثه برخورد دو قطار مسافربری اتفاقی تلخ و بسیار تأسف‌برانگیز است، اظهار داشت: جمع زیادی از هموطنان عزیزمان در این حادثه کشته شدند که این نشان دهنده وجود ضعف‌های جدی در مدیریت راه‌آهن کشور دارد.

«مدیریت قطارها کار دشواری نیست؛ زمانی که یک قطار در ایستگاهی توقف کرده می‌توان با اطلاع‌رسانی از برخورد قطاری با قطار دیگر جلوگیری کرد یا در زمان حرکت قطارها می‌توان با مدیریت مانع برخورد قطارها شد.»

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس نهم با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس به راحتی از کنار این اتفاق نخواهند گذشت، تصریح کرد: توقع داریم آقای رئیس‌جمهور که در زمان لغو سخنرانی آقایی علم عزا به دست می‌گیرد در این زمینه نیز ورود کرده و با مسببین برخورد کنند.

پورمختار با تأکید بر اینکه به زودی طی نشستی از وزیر راه و شهرسازی پاسخ خواهیم خواست، خاطر نشان کرد: اگر پاسخ‌ها قانع‌کننده نباشد، نمایندگان ابزارهایی مانند استیضاح در دست خواهند داشت، زیرا ما نمی‌توانیم در زمانی که پای حقوق ملت به میان می‌آید با کسی مماشات کنیم.


انتهای پیام/

منبع: فارس
نظرات بینندگان