کد خبر: ۱۰۱۳۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵

تودیع معارفه از جنس اصلاح طلبان شناسنامه دار

آئین تودیع و معارفه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان با چاشنی حاشیه برگزار شد تا علی قائدی تودیع و خلیل حقیقی بر کرسی آموزشی ترین نهاد فیروزآباد تکیه بزند

به گزارش شیرازه  به نقل از فیروزنا: آئین تودیع و معارفه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان با چاشنی حاشیه  برگزار شد تا علی قائدی تودیع و خلیل حقیقی بر کرسی آموزشی ترین نهاد فیروزآباد تکیه بزند 

 قائدی در خداحافظی با مردم و همکاران، خود را یک اصلاح طلب شناسنامه دار معرفی کرد و گفت: با حمایت شورای تدبیر شهرستان بعنوان یک اصلاح طلب شناسنامه دار و با حمایت اصلاح طلبان بعنوان رئیس آموزش و پرورش فیروزآباد به قصد خدمت و رشد مجموعه معرفی شدم.

این مدیر شناسنامه دار در ادامه مدعی شد: هنگامی که این نهاد را تحویل گرفتم جو نامناسب و متشنج بود  و در این جو نامناسب  مجبور بودم در ابتدا جو اطرافش را آرام کنم.

 وی گفت: هدف من در این مجموعه ایجاد رشد و بالندگی در راستای مکتب قرآن بود ولی برخی افراد اهداف دیگری داشتند از من خواسته هایی داشتند که این را بردار و آن را بیار! یا فلانی باید جابجا شود!  ولی تملق و چاپلوسی در مکتب من نیست، مکتبی که من از آن درس گرفته ام مکتب نهج البلاغه است و اگر باز هم عقب برگردم باز هم این راه را خواهم رفت.

او در پایان با اعتراف به تغییر و تحول حزبی در سکان آموزش و پرورش گفت:خوشحالم که بجای خودم هم باز یک اصلاح طلب شناسنامه دار دیگر آمده است و از این بابت به ایشان تبریک میگوییم! 

 ابراهیم استوار میمندی فرماندار فیروزآباد نیز از این فرصت و تجمع معلمان استفاده کرد تا کنایه هایی به لغو سخنرانی علی مطهری نماینده تهران بزند و گفت: برخی از ما سیاسیون موقعی که نمی توانیم حرف همدیگر رو بشنویم سخنرانی های همدیگر را لغو می کنیم و در سالن ها را پلمپ می کنیم.

 استوار میمندی در ادامه به فضاسازی و حاشیه نگاری برخی افراد در شبکه های اجتماعی در رابطه با تصمیم گیری های شهرستان با ادعای لابی گری  اشاره کرد و گفت: مطمئن باشید در شهرستان تصمیم گیری ها  توسط خوده مسئولین صورت می گیرد و جز مسئولین شهرستان کس دیگری در تصمیم گیری ها دخیل نیستند! 

این نماینده عالی دولت به صحبت های جنجالی قائدی مدیر اصلاح طلب تودیع شده آموزش و پرورش  واکنش نشان داد و گفت: آقای قائدی زمان خود را با زمان مسئولین قبلی مقایسه کرد و این درست نیست! قاعدتاَ هر کس که در سمتی قرار میگیرد به نسبت امروز پیشرفت خواهد داشت زیرا تازه نفس است و باید هم اینگونه باشد.

استوار میمندی در ادامه آب پاکی روی دست قائدی ریخت و نسبت به این سخن که به جای یک مدیر شناسنامه دار اصلاح طلب یک مدیر دیگر اصلاح طلب شناسنامه دار نشسته است اعتراض کرد و اظهار داشت: این دولت از ابتدا فراجناحی فکر می کند و خط و مشی دولت جناحی فکر کردن نیست و از همه دیدگاههای سیاسی در دولت استفاده شده  و به همین خاطر است که مخالف افرادی هستیم که دهن ها را می بندند و قلم ها را می شکنند.

دکتر احمدی سخنران بعدی این مراسم که از حاشیه های سخنرانان قبلی انگار خسته شده بود گفت:  حیف است در چنین مراسمی از بسیج و بسیجیان که یادگار امام خمینی (ره) هستند یادی نشود بدانید عزت ، آزادی و استقلال امروز کشور را همه ما مدیون بسیجیان هستیم .

معاون پروژهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس در اظهاراتی جالب و تعنه دار گفت: ما در آموزش و پرورش اجازه جولان به افرادی که که خالف مشی و موضع دولت داشته باشند نخواهیم داد و در مقابلشان خواهیم ایستاد.

از دیگر حاشیه های این مراسم می توان به اهدا لوح ها و هدیه هایی از طرف ارگان های مختلف اشاره کرد 
 روبوسی آقای اولاد عضو شورای شهر با آقای قائدی که گویی همدیگر را مدتهاست ندیده اند و لبخند های جناب قائدی هنگام قرائت حکم رئیس جدید آموزش و پرورش نیز در همین لیست حاشیه ها قرار میگیرد.

البته تشویق ها و دست زدن های فرهنگیان، در ایام محرم و صفر این را به نظر می رساند که انگار فرهنگ عزاداری محرم را فراموش کرده اند.  هرچند برخی از افراد حاضر در مراسم تذکر دادند اما در ادامه هیچ توجهی نه از طرف مسولان برگزار کننده و نه از طرف افراد شرکت کننده این مراسم نشد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵
0
فیروز آباد ناحیه 4 اقلید تازگی عوض شدند
ظاهرا اصلاح طلبان در آستانه انتخابات نیروهای تازه نفسی بهکار می گمارند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵
0
گویا شرط بقای اقای اذزی زا همین عزلها قرار داده اند وایشان را هم پذیرفته مخصوصا ناحیه 4