کد خبر: ۱۰۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵
نماینده ولی فقیه فارس:

مراسم "اربعینیان سومین حرم اهل بیت(ع)" برای شیراز ثبت شود

آیت الله ایمانی گفت: مسئولان شیراز و فرماندهی سپاه فجر در این مراسم بزرگ با برنامه وارد شدند و اربعینیان سومین حرم اهل بیت (ع) یک مراسم نتیجه بخش شد.
مراسم  به گزارش شیرازه، مراسم تجلیل از خادمان مراسم اربعینیان سومین حرم اهل بیت (ع) با حضور آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر، مهندس سید تقی سهرابی مدیر کل صدا و سیمای فارس، سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس و جمعی از خادمان مراسم اربعینیان سومین حرم برگزار شد.

آیت الله ایمانی در ابتدای این مراسم با اشاره به برگزاری مراسم اربعینیان سومین حرم اهل بیت (ع) در شیراز، گفت: انگیزه و امید، برنامه ریزی، محتوا و استمرار، مشورت و اجرای دقیق تصمیمات مولفه های مورد نیاز برای موفقیت در هر کار و فعالیتی هستند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان شیراز و فرماندهی سپاه فجر در این مراسم بزرگ با برنامه وارد شدند و اربعینیان سومین حرم اهل بیت (ع) یک مراسم نتیجه بخش شد.

نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر اینکه مردمی که با عشق حسینی در چنین مراسمی حضور می یابند باید از نظر محتوا اغنا شوند، گفت: این برنامه هم نام و هم نماد داشت و امیدواریم با استفاده از تجارب امروز در سال های آینده نیز تکرار شود.

آیت الله ایمانی با بیان اینکه زمانی که از بیرون مراسم را دیدم و هنگامی که وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شدم، یک حالت نشاط وجودم را فراگرفته بود، گفت: این مراسم و اجتماع بزرگ برای مردم شیراز ثبت شود، کار خوبی انجام گرفته و امیدواریم سال آینده هم شاهد برگزاری دوباره آن باشیم.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم آیت الله اسدالله ایمانی با اهدای لوح تقدیر از مسئولان شهرستان شیراز و فرماندهان نواحی چهارگانه بسیج این شهرستان که نقش موثری در برگزاری باشکوه مراسم اربعینیان سومین حرم اهل بیت (ع) ایفا کردند، تجلیل کرد.

همچنین در ادامه این مراسم سردارغیاثی به ایراد سخنرانی پرداخت که به شرح ذیل است.
«اربعینیان سومین حرم» جایگاه والای مردم متدینِ فارس را نشان داد
سردار غیاثی گفت: حرکت عظیم اربعینیان سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) وزن و جایگاه والای مردم متدینِ استان فارس را نشان داد، این حرکت در سال های آینده هم استمرار خواهد داشت.

سردار غیاثی در ابتدای این مراسم با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج گفت: بسیج تبلور روحیه انقلابی و مدیریت جهادی است و بسیجیان همواره در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی حضور فعال دارند.



وی با بیان اینکه 20 هزار ویژه برنامه بمناسبت هفته بسیج در استان فارس برگزار می شوند، گفت: بصیرت افزایی، تبعیت کامل از ولایت فقیه، حفظ و تقویت روحیه استکبارستیزی و خودسازی معنوی مولفه های مهم بسیجی هستند.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به مراسم باشکوه اربعین حسینی در شهر مقدس کربلا، گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی، سپاه فجر به نمایندگی از مردم فارس با برپایی موکب حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) در کربلا 80 هزار نفر از زائران اباعبدالله الحسین (علیه السلام) را اسکان داده و از ایشان پذیرایی کرد.

وی خاطرنشان کرد: حرکت عظیم اربعینیان سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) وزن و جایگاه والای مردم متدینِ استان فارس را نشان داد، این حرکت در سال های آینده هم استمرار خواهد داشت.

فرمانده سپاه فجر همچنین با اشاره به حضور گسترده بسیجیان در مراسم اربعینیان سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام)، گفت: هرگاه با برنامه پیش برویم خدا هم کمک می کند و موفقیت نصیب ما می شود، با حضور مردم مومن شیراز در مراسم اربعین، شور حسینی بار دیگر در این شهر بروز و ظهور پیدا کرد.

در پایان این مراسم آیت الله اسدالله ایمانی با اهدای لوح تقدیر از مسئولان شهرستان شیراز و فرماندهان نواحی چهارگانه بسیج این شهرستان که نقش موثری در برگزاری باشکوه مراسم اربعینیان سومین حرم اهل بیت ( علیهم السلام) ایفا کردند، تجلیل کرد.





نظرات بینندگان