کد خبر: ۱۰۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶:۰۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵

بعضی از مدیران تا به مقام و منصبی می رسند اشرافی گری را دنبال می کنند

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: درآخرین روز از هفته بسیج که به روز بسیج و مقابله یا اشرافی گری نامگذاری شده است باید همواره بابصیرت وساده زیستی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است گام برداشته شود.
بعضی از مدیران تابه مقام و منصبی می رسند اشرافی گری را دنبال می کنند
به گزارش شیرازه، سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی پور در جمع فرماندهان بسیج ادارات در سخنانی اظهار داشت: برای استمرار و پایداری انقلاب اسلامی تعداد بیشماری مبارزه و جانفشانی کردند وعده ای نیز موقعیت های جهادی را فراموش کرده تعدادی از مدیران نیز به تدریج دچار عقبگرد شده و هنگامی که به مقام و مصنب رسیدنداشرافی گری را دنبال می کنند و این حرکت ریزش نیروی های انقلابی را به دنبال خواهد داشت.

وی ابراز داشت: بسیجی درکمال سادگی و روحیه جهادی مقتدرانه از کشور دفاع می کند و با اشرافی گری به مبارزه بر می خیزد و نیز برای هر میزی که مدیری نشسته بابت آن ده ها نفر از نیروهای مومن و از جان گذشته برای برقرار امنیت جان خود را از دست می دهند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله با اشاره به اینکه تشکیلات بسیج متعلق به هیچ حزب، باند و گروه خاصی نیست و همراه در خط امام و مقام معظم رهبری و حفظ ارزش های انقلاب حرکت می کند، افزود: برای هدفمندی برنامه ها و ماموریت هایی که به بسیج محول می شود سپاه متولی آن است و در این راستا این نهاد مردمی در خط امام و رهبری گام برداشته و متعلق به آحاد جامعه اسلامی است.

سرهنگ پاسدار محبی پور تصریح کرد: نیروی خودجوش بسیج بدون هیچ چشم داشتی برای پایداری انقلاب اسلامی از همه چیز خود می گذرد تا انقلاب اسلامی به اهداف خود دست یابد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان