کد خبر: ۱۰۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۰۸ آذر ۱۳۹۵

درخشش نمایندگان فارس در در رقابت های تکواندو بین المللی ترکیه

تورنمنت بین المللی ترکیه با حضور 12 تیم اروپایی در دو بخش آقایان و بانوان در این کشور برگزار شد.

 به نقل از شیرازه در این رقابت ها تیم کن که در سال گذشته عملکرد خوبی در تورنمنت جهانی آزاد ترکیه شده بود به دعوت تیم ترکیه در این مسابقات حضور یافت.

در ترکیب تیم کن چهار هوگوپوش فارس به نام های عرفان مرادی ، احمد رضا مختاری ، محمدمهدی گودرزی و بهاره فریدونی حضور داشتند که از چهار نماینده استان فارس در این رقابت ها دو مدال خوشرنگ طلا و یک مدال برنز کسب شد.
در بخش بانوان، بهاره فریدونی نماینده وزن اول تیم نوجوانان ایران دربازی اول خود حریفی از ترکیه را ٦بر ١مغلوب وبه مصاف حریفی از اکراین رفت و ١٠بر٥ اوراشکست داد و به مرحله نهایی راه یافت در این مرحله بانتیجه ١برصفر از حریف ترکیه ای خود گذشت و مدال طلای این رقابت ها را ازآن خود کرد.
همچنین در ادامه این رقابت ها عرفان مرادی با شکست حریفانی از ترکیه ، عراق ، ترکیه و اکراین به مدال طلا دست یافت و احمد رضا مختاری نیز با از پیش رو برداشتن نمایندگان ترکیه و اکراین به مرحله نیمه نهایی رسید و موفق به کسب مدال برنز شد
در این رقابت ها تیم دختران ایران بر سکوی اول ایستاد و تیم پسران سکوی دوم را تصاحب کرد اما در مجموع تیم ایران اول ، ترکیه دوم و اکراین سوم شد.
نظرات بینندگان