کد خبر: ۱۰۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۰۹ آذر ۱۳۹۵

چهارراهی خارج از محدوده پليس/چهارراه چه کنم شیراز +فیلم

چهارراه هاي در شهر شيراز وجود دارند كه هيچ وقت از سال حتي يك أفسر پليس راهنماي رانندگي هم در ان انجام وظيفه نكرده.
به گزارش خبرنگار شیرازه، اين روزها علي رغم اينكه جريمه هاي سنگين تخلف رانندگي توسط پليس راهور درحال افزایش است و بار این جریمه هاگاهي آنقدر سنگین میشود که کمر مردم را میشکند ومرتباً در حال گزارش در رابطه با عملكرد اين واحد ميباشند كه چه تعداد خودرو متخلف ویاموتور سيكلت توقيف شده و چند دوربين هوشمند ثبت تخلفات در بزرگراه ها و خيابان ها نصب و راه اندازي شده است.
آيا فكري به حال ترافيك هایی که موجب هدر رفتن وقت مردم میشود كرده اند؟ چرا هزينه تلف شدن وقت مردم را پرداخت نميكنند؟ با وجود اين همه نيروي انساني به همراه هزينه هاي انساني كه در پلیس وجود دارد هنوز خيابانها و چهارراه هاي در شهر شيراز وجود دارد كه خالي از مامور  براي نظم تردد راحت همشريان عزيزمان ميباشد.
 از بالاي شهر شيراز  مي توان به معالي آباد كه در ايام تعطيل و غير تعطيل شاهد ترافيك ميباشيم و خالي از پليس است تا به پايين شهر به چهار راه شريف اباد يا به زبان اهالي منطقه چهار راه چه كنم اشاره كرد چراغ راهنما گويا براي تزئين و نور افشاني چهار راه است نه تردد به موقع همراه با نظم خودروها، سبز و قرمز بودن چراغ در اين چهار راه بي معني مي باشد در حالي كه اين چهار راه با ستاد فرماندهي پليس راهور ميدان نصر يك چهار راه فاصله دارد گويا اين جهار راه خارج از محدوده پليس است و قانون در آن ناشناخته است. رد كردن چراغ راهنما يك عادت شده و اين يك خلاء كاري در دستگاه اجراي است.
آقای محمدبیگی از اهالی ساکن در این منطقه شریف آباد می گوید: معمولا از عصر ها که تردد خودروها بیشتر می شود اوج بی نظمی هم بیشتر نمایان می شود. در این چهاراه برای عبور و مرور اهالی مشکلات فراوانی است که این هرج و مرج جان اهالی ساکن در منطقه را تهدید می کند.
وی ادامه می دهد: این بی نظمی بیشتر از عدم رعایت قانون و رعایت حقوق یکدیگر توسط رانندگان ایجاد می شود و اگر ماموری در این چهارراه باشد بسیاری از مشکلات از بین می رود.

چهارراهی خارج از محدوده پليس/چهارراه چه کنم شیراز

اما سوال خبرنگار شیرازه اینجاست 
آيامسولين ارشد راهنماي و رانندگي تا بحال با خودروهاي شخصي خود به شهرپا گذاشته اند؟
آيا فرماندهان انتظامي شهر تا به حال در ترافيك با خانواده گرفتار شده اند؟ 
آيا مسولين انتظامي و راهنمایی تا به امروز در چهارراه بدون أفسر گير كرده اند واكنش انها در اين شرايط چه بوده؟

در ادامه فیلمی ببینید از چهاراه شریف اباد که توسط یک شهروند برای شیرازه ارسال شده است.


نظرات بینندگان