کد خبر: ۱۰۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۱۰ آذر ۱۳۹۵

ماجرای تنبیه‌بدنی دانش‌آموز لارستانی در دست پیگیری

ماجرای جنجالی تنبیه‌بدنی دانش‌آموز لارستانی توسط مدیر مدرسه همچنان در حال پیگیری است، ولی عده‌ای از این قضیه سوءاستفاده مذهبی می‌کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از لادستان  این روزها ماجرای جنجالی تنبیه‌بدنی دانش‌آموز ۱۴ ساله لارستانی توسط مدیر مدرسه به سوژه داغ شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. تا جایی که جمعی از دبیران مدارس شهرستان نیز با انتشار بیانیه‌های غیررسمی، اقدام صداوسیما در پخش این گزارش را حرکتی غیرحرفه‌ای و تنش‌زا عنوان و آن‌را به شدت محکوم می‌کنند.

البته بعضی از افراد هم از آب گل‌آلود ماهی گرفتند و از آن به‌عنوان اختلاف شیعه و سنی یاد کردند و به این قضیه دامن زدند. اما بعضی‌ها هم به دفاع از دانش‌آموزان مظلوم پرداختند و در مقابل بعضی‌های دیگر هم به حق‌وحقوق معلم.

این ماجرا از آنجایی شروع می‌شود که پدر یک دانش‌آموز خوری که پسرش در یکی از مدارس لار مشغول به تحصیل بوده با خبرنگار صداوسیما تماس می‌گیرد و مدعی می‌شود مدیر مدرسه پس از خروج همه دانش‌آموزان از مدرسه، فرزند وی را از ناحیه گردن و سینه مورد ضرب‌و‌شتم قرار داده است. در ادامه و در پی شکایت پدر این دانش‌آموز، پزشکی قانونی آثار ضرب‌وشتم را تأیید و پرونده را به مراجع قضایی ارسال می‌کند.

محمد فیاض‌پور رئیس آموزش‌وپرورش لارستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار لادستان درباره این قضیه اظهار داشت: عده‌ای می‌خواهند از این پیشامد، سوءاستفاده مذهبی کنند. همچنان در حال پیگیری این موضوع هستیم. هنوز صحت‌وسقم این قضیه روشن نشده و اگر این موضوع ثابت شود با مدیر خاطی برخورد قانونی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه با تنبیه‌بدنی مخالفیم و در صورت اثبات موضوع، برخورد می‌کنیم گفت: این پرونده وارد مراجع قضایی شده است و نتیجه آن به‌زودی اعلام می‌شود.

مدیر این مدرسه هم در اظهاراتی غیررسمی، هرگونه ضرب‌وشتم دانش‌آموز را شدیداً تکذیب کرده و از هرگونه مصاحبه‌ مطبوعاتی ممنوع شده است.

به گزارش لادستان، پرونده این ماجرای جنجالی همچنان در دست پیگیری است. شنیده شده پس از روشن شدن موضوع، بیانیه‌ رسمی معاونت اداره‌کل و مدیریت آموزش‌و‌پرورش لارستان منتشر شود.

نظرات بینندگان